Filmvenn Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 http://www.deadline.com/2011/06/tv-castings-actors-join-a-gifted-man-outaw-country-weeds/ Liten nyhet er at Dean Hodes kommer tilbake denne sesongen på et mer tilbakevendene stadie enn den ene episode han var med i sesong 6. Kanskje vi får høre hva som har skjedd med Celia? Morsomt at Elizabeth Perkins(Celia) gikk a-wall fra serien i 2009, og har siden den tid hatt noe skuespillerjobb bortsett fra en stemme i en animasjonsfilm og en gjesterolle på Monk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Gleder meg. Så nylig igjenom alle sesongene, og synes det passer bra med en ny sesong. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Haha, saklig. Denne tråden dukket opp i listen min over "ubesvarte tråder". Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Gleder meg til en ny sesong. Har selvfølgelig trua smo bare det. Knallserie! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Likte sesongstarten, den skulle nesten vært lengre. Kanskje vært en dobbelt-episode, siden episoden måtte besvare ting fra forrige sesongen. I tillegg til å da også starte det nye kapittlet i serien. Elsket Christiania-etterligningen og det at de faktisk brukte dansk i episoden. Istedenfor for noe annet. Men gleder meg til neste uke. Ser allerede at Pablo Schreiber fra Lights Out/The Wire skal gjestespille neste uke. Virker som castingen denne sesongen kommer til å bli like god som forrige, som jeg syntes var veldig bra med spesielt Richard Dreyfuss sin gjesterolle som blir nå "erstatta" med Martin Short. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Flettet sammen to Weeds-tråder. Ellers, skal si det har vært populært med tidshopp i serier de siste par årene. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Enig med Maury om sesongstarten! Skuffet ikke i det heletatt, og Weeds forsetter med å fornye seg selv - atter en gang. Elsket scenene fra København, nesten litt trist at de reiser. Godt å ha Weeds tilbake igjen! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Synes det var lame hvordan vi fikk vite at Estaban bare hadde daua i fengslet. Spesielt når det var en karakter som ble så mye investert i. Men overlever uansett med det. Hadde vært greit at Guillermo Díaz kom tilbake på serien for en episode, eller at Dean gir oss hvertfall en pekepinn på hva som har skjedd med Celia siden sesong 5. Vi får neppe se Celia, da skuespilleren gikk awol selv etter produsentene sitt ønske. Forhåpentligvis kommer Nancy seg ut av Halfway-houset snart. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Likte sesongstarten, den skulle nesten vært lengre. Kanskje vært en dobbelt-episode, siden episoden måtte besvare ting fra forrige sesongen. I tillegg til å da også starte det nye kapittlet i serien. Elsket Christiania-etterligningen og det at de faktisk brukte dansk i episoden. Istedenfor for noe annet. Men gleder meg til neste uke. Ser allerede at Pablo Schreiber fra Lights Out/The Wire skal gjestespille neste uke. Virker som castingen denne sesongen kommer til å bli like god som forrige, som jeg syntes var veldig bra med spesielt Richard Dreyfuss sin gjesterolle som blir nå "erstatta" med Martin Short. Christiania-etterligningen var jo bare lame. Kom nettopp derfra og de klarer jo på langt nær å få på samme stemninga som det er i Staden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Om den så ikke er ekte, så kan man alikevel like det. Bryr meg skvatt om hvordan det ligner, så lenge det funker. Aidan Quinn og Martin Short gjestespiller neste uke. Gleder meg litt til det. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Martin Short, det er han fra Freaks and Geeks og Party Down? Likte dagens episode. Man merker at Nancy har endret seg i fengsel, og de andre karakterene også - noe som er bra. I den forstand at vi merker tre år har gått siden sist sesong. Blir spennende å se hvordan serien utvikler seg videre. Weeds har gjennom årene blitt en av mine favorittkomedieserier. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det er Martin Starr du nevner. Martin Short er komiker, SNL alum, Emmy-vinner for 'Damages' og Steve Martin-venn. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Bah, sesongstarten var lovende, men nå har de kommet til sjette episode uten at det har vært noe særlig utvikling overhodet. Ikke at det trenger å være så mye utvikling i en komiserie, men de har jo nesten fjerna komediedelen og erstatta med drama, så blir litt kjedelig. Andy og Dough er fortsatt bra karakterer da Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Serien har alltid vært en dramedy, så at det kommer drama inn ligger jo i sjangeren til serien. Du vet vel at du ser på en dramedy? Denne sesongen har vært litt utviklende. Greie karakterutviklinger med spesielt Nancy og Selias. Mens Doug har levert noe av det bedre på flere sesonger fra karakteren. Samtidig som sesongen har re-introdusert 2 karakterer som vi ikke har sett på et par sesonger, Dean og Heylia. Men når det er sagt, er serien langt fra noe høydepunkt i seriens levetid nå. Alikevel mer givende enn å se en mer standard sit-com som The Big Bang Theory og How I Met Your Mother. Helt greit, føler serien har mistet litt momentum denne sesongen etter avslutningen på sesong 6, men liker det at serien bringer tilbake gamle karakterer og referer til tidligere sesonger. Endret 7. august 2011 av Maury Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Sant at det er en dramedy. Men likte serien bedre i starten når komedie-skålen veide tyngst. Og nå er det enda verre for dramaet går knapt framover, uten komedie-påfyll. Tap av momentum som du sier. Jaja, kanskje det skjer noe gøy på tirsdag ... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Weeds har gått veldig sakte fremover denne sesongen. Klarer likevel ikke slutte å se på siden jeg har blitt så glad i karakterene. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Syns siste episode av Weeds var rimelig døv.. de kunne lagd en 45 min > 1 times episode (uten 10 min med "hva har skjedd før") . Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Den var en grei, bare grei episode. Men som sesongfinale (muligens seriefinale, men det skjer nok ikke), så var episoden dårlig synes jeg. Likte riktignok de nye folka som ble introdusert i episoden, litt random som kan passe for serien. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Weeds har gått veldig sakte fremover denne sesongen. Klarer likevel ikke slutte å se på siden jeg har blitt så glad i karakterene. Helt enig. En av de svakere sesongene, men er fortsatt underholdene å følge med på. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Happy 4/20! http://www.youtube.com/watch?v=B-QC-naD9v0 (Tilbake 1. juli i statene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå