Gå til innhold

Weeds - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

At den blir solgt "såpass" dyr i retail kan ikke produsentene noe for. Blir som å gå inn på en Statoil-stasjon for å klage på at Statoil borrer i Barenshavet...

 

Weeds og Entourage er serier som fungerer så kort, grunnet da at de ikke legger til hjernedøde sideplots og fillers. Er unødvendig med en episode på 40+ minutter, når plottet bare går videre i halvparten av episoden.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Peter Stormare og Linda Hamilton(Terminator) med i sesong 6.

 

The original Sarah Connor will play Linda, an eco-conscious marijuana grower who, along with her life partner Fiona, helps Nancy’s endeavors in Seattle take bloom. Also joining the cast for several episodes is Prison Break alum Peter Stormare. His character is described as a hot-tempered German chef who is anything but charmed by his new ambitious dishwasher, Andy (Justin Kirk).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det blir nok ikke siste, Showtime har uansett mulighet til å forsette med Weeds hvis seertallene går dundas og. I tillegg er en syvende sesong også planlagt, men regner med at det blir siste.

 

Sesongstarten er ute(i form av screener). Likte den godt, håper på at "stedbyttet" kan gjøre serien litt bedre. Har ikke likt serien så godt etter Estaban ble så mye sentrert rundt.

Lenke til kommentar

Jeg så sesong 1 av Weeds for en god stund tilbake siden, så fortalte jeg min mor om serien og vips, hun var såpass hekta etter tre episoder at hun bestilte alle sesongene på DVD dagen etter. Hun mangler sesong 5, hvorfor hun falt av der vet jeg ikke. Har selv sett halve sesong 5 og falt av selv, jeg vet ikke helt hvorfor, kan vel ha noe med at jeg ikke så Weeds på noen måneder under ventetiden og heller gikk over til andre serier. Hmmm, må gi det et nytt forsøk en dag ! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...