Rippey Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Da var vi i gang med ny sesong! Flere som har sett den nye episode som kom i natt? Digg med Weeds igjen! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Japp. Så den nå. Gøy med enda en sesong! Men første episode var nesten litt kjedelig, skjedde ikke så mye (morsomt). Men det var vel fordi de trengte å formidle den nye situasjonen. Gleder meg til neste. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Deilig med Weeds igjen ja. Helt grei første episode. Ser ut som neste ep. blir litt mer spennende. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Har sett alle sesongene EDIT: Ser det er en del folk som laster ned her. Den nye episoden har vel ikke komt på tv i norge? Endret 17. juni 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Likte faktisk denne episoden ganske godt. Den formidlet svært mye informasjon svært raskt, oversiktlig og godt uten å la det gå på bekostning av humoren. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Weeds er en bra serie det liker intro sangen Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Eg har nett byrja å sjå Weeds. Har kome til episode 4 i sesong 3. Så langt synast eg at sesong 3 har blitt litt mykje drama og litt lite humor, særleg samanlikna med fyrste sesong. Men alt i alt er det ein god serie som eg liker godt. Edit: gjorde om "knall serie" til "god serie". Endret 3. juli 2008 av dagr0z Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Synnsykt bra episode idag:D Andy er bare konge! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Eg har nett byrja å sjå Weeds. Har kome til episode 4 i sesong 3. Så langt synast eg at sesong 3 har blitt litt mykje drama og litt lite humor, særleg samanlikna med fyrste sesong. Enig i det, 1 & 2 sesong er best. Sesong 4 er også litt mye drama synes jeg. Har ikke sett S04E04 enda da, er det den du mente var bra bavac? Må se den idag ... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 S04E04 var herlig! Nancy burde ikke forlatt Andy slik btw, lurer på hva han roter seg borti i neste episode. Hehe ... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvem var det som spilte yoga-ass i sist episode? Hun virket svært så kjent, men greide ikke å plassere henne. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Fant det egentlig ut i går, men for de som skulle komme til å undre var yoga-ass Julie Bowen, best kjent fra Boston Legal, Lost og Ed. Får dog det inntrykket av at de prøver å spille ekstra hardt på MILF-kortet denne sesongen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Tror jeg var kommet til slutten av sesong tre. Mulig jeg gjenopptar tittingen snart. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fant det egentlig ut i går, men for de som skulle komme til å undre var yoga-ass Julie Bowen, best kjent fra Boston Legal, Lost og Ed. Får dog det inntrykket av at de prøver å spille ekstra hardt på MILF-kortet denne sesongen. Nei kødder du Dagens episode handlet nesten bare om det. Konge episode forresten Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hahah må si Doug har vært favoritten min lenge i serien, men han var rett og slett slitsom i den siste episoden, til tross for en svært morsom scene. "Can i see just one boob?". Haha aldri ledd så fælt av Weeds før. Shane-greiene med tvillingene er så seriøst sykt egentlig, at det har vært så mye sex-greier med han guttungen den siste tida, og han skal være 13. Elsker orginaliteten med tabuer/grenser Weeds streker seg til. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Weeds er bare så orginalt, umulig og ikke elske serien. Selv om det dabbet litt av i sesong 3 og tildels 4, så har det tatt seg veldig opp i det siste. Det er nesten vanskelig å velge en favoritt karakter, men Andy er helt over alle helter!!! Savner nesten Lenny etterhvert. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Bump Noen som vet når sesong 5 begynner? Google har feilet meg. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Siste informasjon fra next-episode.net: Bob Greenblatt, President of Entertainment of Showtime Networks Inc, announced on July 18, 2008 that two more seasons (5+6) of thirteen episodes will be produced after the current has ended. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Weeds er genialt. Glodd meg igjennom 3 sesonger, og skal starte på den fjerde as we speak. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Helt genialt serie spørr du meg. Diskuter! Sesong 5 begynner vel denne eller neste måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå