Gå til innhold

Weeds - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Eg har nett byrja å sjå Weeds. Har kome til episode 4 i sesong 3. Så langt synast eg at sesong 3 har blitt litt mykje drama og litt lite humor, særleg samanlikna med fyrste sesong. Men alt i alt er det ein god serie som eg liker godt.

Edit: gjorde om "knall serie" til "god serie". :)

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar
Eg har nett byrja å sjå Weeds. Har kome til episode 4 i sesong 3. Så langt synast eg at sesong 3 har blitt litt mykje drama og litt lite humor, særleg samanlikna med fyrste sesong.

Enig i det, 1 & 2 sesong er best. Sesong 4 er også litt mye drama synes jeg. Har ikke sett S04E04 enda da, er det den du mente var bra bavac? Må se den idag ... :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Fant det egentlig ut i går, men for de som skulle komme til å undre var yoga-ass Julie Bowen, best kjent fra Boston Legal, Lost og Ed.

Får dog det inntrykket av at de prøver å spille ekstra hardt på MILF-kortet denne sesongen.

Nei kødder du :p

Dagens episode handlet nesten bare om det.

Konge episode forresten :w00t:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hahah må si Doug har vært favoritten min lenge i serien, men han var rett og slett slitsom i den siste episoden, til tross for en svært morsom scene. "Can i see just one boob?". Haha aldri ledd så fælt av Weeds før.

Shane-greiene med tvillingene er så seriøst sykt egentlig, at det har vært så mye sex-greier med han guttungen den siste tida, og han skal være 13. Elsker orginaliteten med tabuer/grenser Weeds streker seg til.

Lenke til kommentar

Weeds er bare så orginalt, umulig og ikke elske serien. Selv om det dabbet litt av i sesong 3 og tildels 4, så har det tatt seg veldig opp i det siste. Det er nesten vanskelig å velge en favoritt karakter, men Andy er helt over alle helter!!!

Savner nesten Lenny etterhvert.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...