Gå til innhold

Weeds - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville helst ha vist hva som skjedde med Nancy (som ganske sikkert ble skutt) o.s.v. på slutten der. Så jeg vil helst ha mer, selv om jeg ikke helt liker som flere her hvordan serien har blitt. Sesong 7 starta egentlig greit, men ble fort dårlig igjen.

Ser ikke serien leve etter sesong 8. Både Kevin Nealon (Doug) og Justin Kirk (Andy) kommer ikke til å forsette etter sesong 8. Og begge to kan ende opp i andre serier til høsten. Samtidig må også Showtime også megle fram ny kontrakt med Mary Louise Parker. Sjefsprodusenten Jenji Kohan slutter med serien etter sesong 8 selv. Og de fleste andre skuespillerne snakker om å gå videre med noe annet etter sesong 8 (inkludert Parker som har dukket mer opp i filmer den siste tiden).

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Og da var serien ferdig. Vet ikke helt hva jeg syns enda. Det har vært en serie med mange høydepunkter, flere gode sesonger og noen som ikke har vært fullt så gode. Det er allikevel en serie jeg har hatt mye fornøyelse av å følge med på, så på den måten er det trist at den nå aldri kommer tilbake på TV-skjermen. Samtidig var det også på tide at serien fikk en slutt.

Seriefinalen var litt så som så. Det var interessant hvordan de valgte å gå til fremtiden og la mange, mange år være blanke, men samtidig var gjennomføringen lite overbevisende. Jada, telefonene var kule, men når man ser iPads i bakgrunnen som kasseapparat, dagens biler som fremdeles er skinnende blanke, men aller mest skuffende var både Shane og Silas. De så ikke en dag eldre ut, og det var ganske lite overbevisende.

Ellers sitter jeg med mye av de samme følelsene jeg har hatt når andre serier jeg har fulgt med på slutter - det er både trist og godt samtidig. Merkelig følelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...