Gå til innhold

Weeds - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har virkelig likt de to første episodene av den nye sesongen. Liker veldig at serien ikke er redd for å gjøre store endringer. Ofte dette som skiller gode serier og veldig gode serier! Spesielt nå som Weeds har en evne til å bli enda bedre når de gjør disse store endringene. :D

Lenke til kommentar

Er nok bare et "vendepunkt" i serien.. straks familien Newman kommer seg til hektene igjen, skjer det nok ting igjen. ^^

 

Likte mr China-guy! ^^ hehehe

Er bare jeg som syns det er noe kjent med mr.china-guy ?

Mener på og har sett han i Seinfeld, den episoden der Kramer trener karate :hmm:

 

Men fant ikke noe info hos IMDB

Endret av MKej
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er vel bare piccolo-drakta. :p

Har faktisk aldri sett en hel episode Hotel Cæsar :)

 

Hahah! Dette er nok den største løgnen jeg har lest på dette forumet på en god stund. Alle har sett en hel episode av Hotel Cæsar. Dere kan kanskje nekte for det, men alle har det. :p

 

 

Skjønner ikke greia med Elizabeth Perkins at hun går fra serien. Greit at hun vil gå fra serien, men når hun sier det er for å fokusere på karrieren hennes og det går slik som nå er det en liten bommert. Hun vil aldri trolig få samme populæriteten i noe annet enn Weeds(trossalt blitt nominert til Emmy flere ganger for rollen o.s.v). I tillegg har hun ikke vært satt til en eneste pilot, etter snart to år siden hun jobbet i Weeds sist. Jeg ville da trodd de fleste ville ha forlatet en serie først nå de vet de får noe. Litt irriterende at vi ikke har fått noe slutt på Celia.

Lenke til kommentar

Jeg kommer nok ikke til å savne Celia. Likte henne ikke i det heletatt, så man kan si på den måten at hun var en god karakter som virkelig gikk under huden din på en negativ måte. Likevel så er Weeds en serie som ikke nøler med å kaste terningene på nytt når det kommer til plottet. Så jeg tar nye karakterer og plott endringer med åpne armer! :new_woot:

Lenke til kommentar

Så episode 601, og det frister MINIMALT å forsette. Begynte heller å se CW's Hellcats

 

-->Nancy er jo bare 'slutty' (ikke på en bra måte), og jeg måtte tvinge meg gjennom episoden på samme måte som LOST's elendige avslutning (bra serie ellers).

 

Noen som mener det 'tar seg opp'? Husker fra S5 at Celia startet et gjeng?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...