Froddien Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei! Har kjøpt meg en 16 fots Wesling nyligt og er på jakt etter websider evt. klubber for eiere av tilsvarende båter. Har hørt det skal være en svensk klubb med egen hjemmeside men har ikke klart å finne den når jeg har søkt på nettet. Noen som har noe gode linker eller ideer til hvordan jeg skal gå frem for å finne dette? Lenke til kommentar
revobaby Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Hei. Jeg har nettop kjøpt meg en Musling 430, men er også ganske blank på informasjon jeg også. Håper noen vet om web sider hvor det står litt om disse båttypene. Endret 24. juli 2006 av revobaby Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei har en Musling 370 selv. Står litt om Jan Herman linge i denne artikkelen. Kan jo også prøve og søke litt på båtmarked.no. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det pleier ikke være så vanlig at eiere av båter som ikke er lagd i så utrolig mange eksemplarer lager sine egne sider om den type båt men du kan jo være heldig... eller du kan jo starte en selv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå