tjuddi Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 så et sted hva man skulle trykke for å få det fram igjen, men finner det ikke igjen? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Prøv å starte DC på nytt eller Ctrl+Alt+Del --> avslutt DC og start på nytt. Hørte også at du kunne få noen til å sende deg en beskjed (på DC), og da skulle det hoppe frem. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Du får det ikke frem igjen med Alt+Tab eller? /steinih :smile: Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 DC forsvinner alltid fra oppgavelinjen hos meg når explorer henger seg opp og starter på nytt igjen, veldig irriterende. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Har samme problemet.. sinnsykt irriterende! (litt kjipt å avslutte progget midt i en download). _________________ amd-nerd.net -> Fordi jeg fortjener det! [ Denne Melding var redigert av: [urban] på 2002-10-17 20:54 ] Lenke til kommentar
drbass Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 samma prob hos meg oxo. Jeg får bare håpe at den fortsetter og laste og jeg starter en ny dc vindu oxo slik at jeg får lasta ned nye ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå