Hub_lo Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei har mista cden min og finner ikke drivere noe stand? noen som har programmet som evt kan sende det til meg på mail eller gi meg en link til det? MAil [email protected] Lenke til kommentar
SelfDestructor Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Jeg har driver og programm. Jeg skal sende det nå som er .rar fil (pga. hotmail gotar ikke .exe filer og .zip filer. )Min adresse er **** Endret 19. november 2015 av SelfDestructor Lenke til kommentar
SelfDestructor Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Heihar mista cden min og finner ikke drivere noe stand?noen som har programmet som evt kan sende det til meg på mail eller gi meg en link til det?MAil [email protected]6512348[/snapback] Jeg får verken sent det via hotmail eller lastet det opp her. Har du MSN Messenger? Eller skype? Hvis du har det så kan jeg sende det til deg. Min msn adresse er: **** og min skype er: ****. Endret 19. november 2015 av SelfDestructor Lenke til kommentar
Hub_lo Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Hei har mista cden min og finner ikke drivere noe stand? noen som har programmet som evt kan sende det til meg på mail eller gi meg en link til det? MAil [email protected] 6512348[/snapback] Jeg får verken sent det via hotmail eller lastet det opp her. Har du MSN Messenger? Eller skype? Hvis du har det så kan jeg sende det til deg. Min msn adresse er: [email protected] og min skype er: chriskarlsen . 6671636[/snapback] heihei går greit nå.. har finni de på nettet:D Lenke til kommentar
SelfDestructor Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 heihei går greit nå.. har finni de på nettet:D 6674569[/snapback] Den er grei Lenke til kommentar
OnklCB_94 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hey! Jeg har akkurat samme problem som Hub_lo med min BT3030, og hadde blitt glad hvis du kunne sende den til meg også. [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå