JumboJet84 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) sxvfbgnm,s fghjhgvc Endret 28. november 2006 av jumbojet84 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 sxvfbgnm,s fghjhgvc 7374562[/snapback] åja Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Se, et hamster. Edit: Hahaha, jeg har ikke godt av å kjede meg :!: Endret 29. november 2006 av Juliess Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Se, et hamster. Edit: Hahaha, jeg har ikke godt av å kjede meg :!: 7389400[/snapback] andre folk greier ikke å tegne andre "syke" tegninger. Det vi trenger er "syk-syke"/geniale+goteske+morsome tegninger. Sånn som Irakiswk missile launcher. Eller noen som dør på en syk måte. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Se, et hamster. Edit: Hahaha, jeg har ikke godt av å kjede meg :!: 7389400[/snapback] hehe...kongehumor..... :!: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 trevakt: så du bestemmer hva som er sykt? Jo, flott. Det gir folk lyst til å bidra i tråden når du sier sånt. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Se, et hamster.Edit: Hahaha, jeg har ikke godt av å kjede meg :!: 7389400[/snapback] andre folk greier ikke å tegne andre "syke" tegninger. Det vi trenger er "syk-syke"/geniale+goteske+morsome tegninger. Sånn som Irakiswk missile launcher. Eller noen som dør på en syk måte. 7396535[/snapback] Syk sykt har jo du testet så det holder i det siste trevakt. Iraqi missile laucher er old og gjenbruk av andres originale tegninger og ensidig hamring på splatterstil er litt trøttende i lengden. Juliess type humor trengs mer i denne tråden faktisk. Endret 1. desember 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sjukt....direkte sjukt Det var akkurat det jeg trenkte i norsk tentamen Det bildet xD Amen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Godt at noen likte det, da. ..i den grad man kan like sånt Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Dette er min tråd så jeg bestemmer hva som er sykt eller ikke! Så det så! :!: Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Juliess, jeg synes tegninga di var sykt i massevis jeg Du kan velge selv om du vil ta det som et komplemang eller ikke Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hamster er fint. Dette hamsteret spiser lunsj. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 jeg sa ikke at jeg bestemte hva som var sykt. men jeg synes det ikke er noe man trenger en god ide fra. det er bare noe som gjør vondt eller som er ekkelt. Ikke spor av noen genial tanke bak. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Så at man blir drept av dildoer krever mer tenkning enn at en hamster eter kølla di til lunsj? Jaha. Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 everybody is thinking of it, im just drawing it... tullball.bmp no kan dere lure på ka det er Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Denne tråden har blitt for dårlig. fra nå av poster jeg syke tegninger i blogen min. Det er ikke noe vits å svare på dette innlegget, fordi jeg kommer ikke til å lese mer i denne tråden. Skal du svare, send meg en PM eller post det i blogen: https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...log&blogid=598& So long, assholes Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 trevakt: Haha, snakk om å ta ting personlig. Vel, det eneste det resulterer i er at du får vist tegningene dine til færre. Jeg syns du er flink og kreativ, men er ikke enig i at tegninger må fylle noen "krav" for å være syke. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?automodu...log&blogid=598& So long, assholes 7409797[/snapback] det der er ikke en syk tegning. den er bare stusselig Endret 3. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kjeda meg så jeg laga denna tegninga i paint. En tomat som "hopper" fra bakken... Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Denne tråden har blitt for dårlig. fra nå av poster jeg syke tegninger i blogen min. Det er ikke noe vits å svare på dette innlegget, fordi jeg kommer ikke til å lese mer i denne tråden. Skal du svare, send meg en PM eller post det i blogen. whining baby....gjeeeesp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå