Gå til innhold

Hvordan fjerne "maskinlyd"?

Anbefalte innlegg

Den er veldig irriterende og veldig høy.. Får den hver gang jeg blir spurt om å save i dreamweaver f.eks..

mulig å fjerne bruken av maskinlyd i det hele tatt?

(regner med at dere skjønner hva jeg mener..? Har ikke høytalere her.. Lyden kommer fra selve maskinen..)

Takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok den eneste muligheten er å trekke ut pluggen til PC-speakeren fra hovedkortet. Den kan du finne på to måter: Klarer du å se høyttaleren inne i kabinettet, så bare følg ledningene som går fra den til hovedkortet, og trekk dem ut ved pluggen.

Eller, hvis høyttaleren er skjult, kan du finne posisjonen til kontaktene og pluggen ved å se i manualen til hovedkortet

Lenke til kommentar

Bah. håpa på no innstillinger istedet.. :/

Har nettop kjøpt pcn, og den fungerer ikke helt optimalt egentlig.. Så skal sende den til rep. Gidder ikke åpne pcn da, i tilfelle de bruker det mot meg..

Men takk for tipset. Gjør det når den kommer tilbake fra rep hvertfall.. :p

Lenke til kommentar
Bah. håpa på no innstillinger istedet.. :/

Har nettop kjøpt pcn, og den fungerer ikke helt optimalt egentlig.. Så skal sende den til rep. Gidder ikke åpne pcn da, i tilfelle de bruker det mot meg..

Men takk for tipset. Gjør det når den kommer tilbake fra rep hvertfall.. :p

6512491[/snapback]

Sett inn en plugg i høyttaler utgangen som ikke er koblet til noe. Vanligvis en 3.5mm jack, mulig det kan hjelpe. Typisk en overgang fra 3.5 til 6.3 mm jack.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...