Gå til innhold

Hitman 2 hopper ut til windows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hehe. .dere har nok begge to jalla-versjon av spillet :smile: et lite tips som jeg kan hoste frem uten at jeg blir bannlyst og kjeppjaget fra forumet:

"host host, .exe fila er ikke så god som den bør være, og må skiftes ut med en nyere versjon. Host host"

MvH

Beret

Lenke til kommentar

Quote:

"host host, .exe fila er ikke så god som den bør være, og må skiftes ut med en nyere versjon. Host host"

MvH

Beret

*Host, kremt*, man får gjerne en feilmelding om cd hvis det er problemet, *harke, hoste* dessuten er det ikke no som skal "fikses" på den mest vanlige "uoffisielle" versjonen.

(har jeg hørt av en kamerat da :wink:)

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

joda.. den første jalla-utgaven av spillet *hosteharkespy* var med !HOOOOOOST! en jalla-.exe fil.. En fake "sprekk".. Så kom det hark hark to-tre jalla-exer til som var feik, og tilslutt kom den riktige .exe fila ut.. bare å finne den riktige så går nok alt greit! sa muttern.

beret

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-AJEeMGoB

Kjøpte Hitman2 i går. Har samme problemet. Skjermen blir svart og går tilbake til Windows.

Dritt :sad:

Svarene her er noe uforståelige for meg. Hva menes med jalla?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-AJEeMGoB

Jeg hadde problemer med å starte opp spillet. Fikk bare svart skjerm og så tilbake til Windows.

Til slutt installerte jeg nyeste driverversjon til både skjermkort og lydkort, samt aller siste versjon av Dirext X (8.1b).

Så endelig etter en del timers leting etter driver og installering var jeg i gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...