Cursed Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg starter hitman 2, og så blir skjermen svart (slik den blir i et par sekunder før spillet starter) og så hopper den ut i windows igjen. har prøvd flere skjermkortdrivere. Hitman 2 Demoen funket fint. Noen som har noe peiling? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Du har vel ikke en "jalla" version? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg har samme problemet her.. Har du kjøpt spillet eller er det ingen kommentar.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 hehe. .dere har nok begge to jalla-versjon av spillet :smile: et lite tips som jeg kan hoste frem uten at jeg blir bannlyst og kjeppjaget fra forumet: "host host, .exe fila er ikke så god som den bør være, og må skiftes ut med en nyere versjon. Host host" MvH Beret Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 if you dont want the hitman to jump out of windows, stop hitting the jump button. Sorry. klarte ikke.. dårlig humor på meg idag..hehe Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Quote: "host host, .exe fila er ikke så god som den bør være, og må skiftes ut med en nyere versjon. Host host"MvHBeret *Host, kremt*, man får gjerne en feilmelding om cd hvis det er problemet, *harke, hoste* dessuten er det ikke no som skal "fikses" på den mest vanlige "uoffisielle" versjonen. (har jeg hørt av en kamerat da :wink:) AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 joda.. den første jalla-utgaven av spillet *hosteharkespy* var med !HOOOOOOST! en jalla-.exe fil.. En fake "sprekk".. Så kom det hark hark to-tre jalla-exer til som var feik, og tilslutt kom den riktige .exe fila ut.. bare å finne den riktige så går nok alt greit! sa muttern. beret Lenke til kommentar
Cengwen Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Influensa sesongen er i full blomst ser jeg :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-AJEeMGoB Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Kjøpte Hitman2 i går. Har samme problemet. Skjermen blir svart og går tilbake til Windows. Dritt :sad: Svarene her er noe uforståelige for meg. Hva menes med jalla? Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Med JALLA utgaven menes den utgaven som gjør at man pådrar seg en svært smittsom hoste, med medførende halskløe, og i ekstreme tilfeller også dovenskap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-AJEeMGoB Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Er det jalla utgaven jeg har da? Som sagt, kjøpt for kr. 399.90 i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-AJEeMGoB Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg hadde problemer med å starte opp spillet. Fikk bare svart skjerm og så tilbake til Windows. Til slutt installerte jeg nyeste driverversjon til både skjermkort og lydkort, samt aller siste versjon av Dirext X (8.1b). Så endelig etter en del timers leting etter driver og installering var jeg i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå