Gå til innhold

Forumet hadde ikke vært det samme uten

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

In no particular order:

JoachimR, fordi han forstår meg - og fordi han har så mye søtt å si. Dessuten har han en hel del historier som han ofte deler med oss (om det så er midt på natten, evt. tidlig på morgenen (før han skal trene) :)). Dessuten går han på KG, så han skjønner når jeg bruker KG-lingo.

Henrik Lied, dette er en guru i alt med webutvikling. Fantastisk flink fyr.

wh1te, den eneste moderatoren som faktisk bidrar med interessante innlegg. Tror jeg.

George Bush, typografiguru.

Linn Christin, trenger vel ikke å si noe her, egentlig. (Hah, jeg slo deg treiging).

Lenke til kommentar

*Vræææl*

Hva galt har jeg gjort??? Jeg har vært medlem av forumet siden 2001, og INGEN har nevnt meg :cry:

Forumet hadde ikke vært det samme uten alle dere apekatter som plent må bryte retningslinjene slik at jeg får gleden av å utestenge dere ;) (no offence altså)

aspstein for sin overlegne OC-kunnskap og koslige lunsjer ^^

darkness| for sin vanvittige stahet som jeg egentlig hater

alle mods (Ueland, du er inkludert du også denne gangen)

SO5-brukerne ^^

osv

Bah! Travelt når jeg skrev dette frustrerte innlegget!

Sist men ikke minst står Linn Christin høyt på lista, da hu er ei knakande god jente som en kan prate med alt om (Du har bare med å bli i Stavanger! :p)

Lenke til kommentar

Forumet hadde ikke vært det samme uten:

*Trommevirvel*

De andre jentene her inne. Jeg skal være den første til å innrømme at jeg kan være spydig og ekkel innimellom, men jeg mener aldri noe med det. Skal gjøre mitt beste framover for å passe bedre på hva jeg sier :blush: Dere bidrar mye i deppetråd, kjærlighetstråd og kan generelt mye som jeg har hatt nytte av.

JoachimR faktisk: Fordi han virker som en utrolig kul fyr som har sterke meninger om politikk

Robbiedeluxe: trenger vel egentlig ikke si noe her :blush:

Hylo: Masse fine bilder i RPP og har alltid artige kommentarer på lur

George Bush: Rett og slett bare fordi han er grei og pen ;) Smårips

Oysfaerg: selvfølgelig må jeg nevne deg. For stor støtte når jeg har hatt det litt kjipt

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

Vanskelig å nevne noen bestemte personer når det kommer til et såpass stort forum som dette. Det er mange her inne som gjør forumet til det det er, og alle bidrar som sagt på hver sin måte, det være seg positivt eller negativt. Men det første jeg tenkte når jeg så denne tråden var brukere som fks. Simen1, Dotten og oivind_dahle som alle bidrar mye til dette forumet på sin helt egen måte. Det er også mange av disse spesielle personene man aldri glemmer, som har en meget tydelig personlighet, men vil ikke begynne å ramse opp noen spesiell, siden jeg garantert kommer til å glemme noen.

Lenke til kommentar

Mange å nevne her... Jeg vil fremheve jentene rett og slett bare fordi de er jenter. Dessuten skal LarsP, Simen1 og Dotten nevnes, de poster mye bra enten det er på spøk eller alvor. Jeg har nevnt alle "treningstråden"-brukerne før og gjør det igjen, men gidder ikke ta med nickene. Dessuten må jeg trekke frem trådstarter Neppe, med gode innlegg i skjæringspunktet mellom humor og kunnskap. Og Linn Christin er ikke bare jente, hun har gode innlegg også. Lista kunne vært mye lenger, men jeg må bare avslutte med å nevne kozeninjaene HalTan Og DenRødeTsar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Forumet hadde ikke vært det samme uten

Steffyboy - i hvertfall mye kjedeligere :)

oivind_dahle - masse morsomme tråder og fine bilder

LarsP - For sin gladkyniske holdning til verden ( i tillegg til høyt kunnskapsnivå)

Hylo - Mr. RPP

Dahl - Definisjonen på at selveid er veleid

Dotten - For morsomme tråder og den fantastiske påskekrimmen :love:

Glint - For den geniale lookalike-tråden

Jentene på forumet, bortsett fra når de krangler om hvem som har rett til å poste bilder av seg selv i hotpants og hvem som ikke har rett til det.

Flere kunne blitt nevnt, men dette er ikke "nevn alle brukere du husker" heller.

Lenke til kommentar

Herr Brun: Artige, skjønne "franske" fyren som er en av de smarteste folka jeg har møtt på lenge. Får meg til å føle meg mer hjemme på forumet. Greit å ha noen å tøyse med :wee: han er en knupp rett og slett.

Bundy: Totally adorable

Intimvask: bare navnet alene er nok til å få meg til å smile :!: + han har en orginal CSI t-skjorte som jeg håper å frarøve ham snarest mulig.

Endret av Seether
Lenke til kommentar

Må legge til Batman, Supermann og Spiderman for at de er her og holder forumet trygt. De er så og si usynlige der de lusker rundt og stopper de grusomme spammerne som terroriserer og angriper uten varsel. En etter en blir de forferdelige spamcellene som er plassert rundt om i forumet eliminert, de blir jaget som de hundene de er.

Ellers, hvordan kunne jeg glemme @kd? (Hvem i helvete er denne Dahl fyren?) Hans uendelige kamp for Det Hellige Grammatiske Forbundet (DHGF) er rett og slett bemerkelsesverdig. Og så smårips_eier da, som neste gjør meg trist fordi jeg ikke er en liten uskyldig smårips som hun kan jakte på :whistle: Hun gjør blogg området til en morsommere plass og skriver bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...