Forumforumforum Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det er så utrooolig mange som man ikke kunne ha klart seg uten. Derfor, glad i dere alle sammen (de fleste iaff. da) (lister kanskje opp noen etter jeg har spist) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det er en fryd å sitte å lese gjennom postene i denne tråden. Den gir bare +følelser. Hvor hadde vi vært hvis vi turte å berømme "alle" som hver dag egentlig beriker oss? Må si at akkurat dette forumet har berørt meg slik at jeg automatisk "bare må" logge meg på, ikke for å sjekke om noen har reagert på mine spissfindigheter men heller for å finne ut "hva skjer" blant venneligsinnede. Det jeg mener å si er at jeg elsker dere alle sammen ... Untatt de som svarer på dette innlegget på¨en uforskammet måte. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Psilocybe, fordi han skriver mye morsomt, samtidig som han lager ypperlige poster i WoW-kategorien. Goldz plz! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Forumet hadde ikke vært det samme uten... Demonfudge. Kjernekar deluxe! 6512295[/snapback] Nåh. Kjeften a din dritt. Forumet hadde ikke vært det samme uten... Hylo - Hyggelig fyr med fin humor. fredrikrb - Fyr med fine innlegg. Hanne - Grei jente som gang på gang legger ut fakta om hvor mange fordeler det er ved og være lesbisk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Forumet hadde ikke vært det samme uten... Demonfudge. Kjernekar deluxe! 6512295[/snapback] Nåh. Kjeften a din dritt. Forumet hadde ikke vært det samme uten... Hylo - Hyggelig fyr med fin humor. fredrikrb - Fyr med fine innlegg. Hanne - Grei jente som gang på gang legger ut fakta om hvor mange fordeler det er ved og være lesbisk. 6514972[/snapback] BTW: Du har lagd deg en dritbra avatar DemonFudge! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Axes og mobilfreek fortjener en diplom hver. De er så herlige Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det er mange som gjør forumet unikt, enten det er positivt eller negativt. Er for lat til å gidde å nevne noen Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 LarsP - For hans herlige væremåte og personlighet her på forumet. & Glint - Han har også den samme herlige væremåten, og ikke minst de morsomme, litt spydige, kommentarene. Ikke minst Lookalike-tråden. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Dotten, for hans uendelige engasjement i forumets velvaere. tom waits for alice, for hans deilige, lange og saftige poster i PRS, og for hans tilskudd i gitartraaden. LarsP, for hans spydige herligheter. Glint, for lookalike-traaden. Hylo, for hans herlige "fuck off" holdning. DemonFudge, fordi han er DemonFudge. Kom ikke paa flere akkurat naa. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) LarsP pga han har noe og si om stort sett det meste og det virker som han har litt peil på hva han snakker om..ikke bare prek. også oivind_dahle da seff.hva ville forumet vært uten. Edit:Leif Endret 19. juli 2006 av H.M.Kongen Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hvaaaa var vel forumet uten deg? Daaaahle, vi eeeelsker deeeeg Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 LarsP. Fordi alle gode forum trenger et godt rasshøl, og du er et av de bedre. Takk <3 6512270[/snapback] Litt mer seriøst da 6512286[/snapback] Jeg er dønn seriøs. 6512440[/snapback] jeg er helt enig med du. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Psilocybe og Hylo. Gutta boys som spikrer humor og seriøsitet. Oyvind_Dahle skal heller ikke glemmes, Babethread'en som jeg prøver å skjule at jeg henger i. Alle forumchixx, ah ma gad. <3 Mange andre som skulle vært med her og, men sånn blei're. EDIT: FACK! bi-real må jo også være med. At jeg kunne glemme han. Dotten og, historiemaker'n fra helvete. ^^ Endret 19. juli 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 ... Thomas :-) - "hei se her en bil kjører sent ? :-?" Daniel Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Aurcleaver/Headhjelme/wtf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 To grupper som gjør forumet annerledes: Gruppe 1: Lars, Glint, Fredrik, Hylo, Dotten, Karsten, Geir , mange fra filmforumet og noen brukere vi ikke ser så mye til for tiden. Gruppe 2: Headcleaver, Meta][ic, SO5 guttene og jentene og en del fra filmforumet. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 mods: -Dotten - Filmforum -B|Real - Streng mod -Wh1te - Morsomme innlegg (virker nesten mer som en bruker en mod ) -Jarmo - Morsom fyr Brukere: -Oyvind_dahle - babethread og andre *not worksafe*-tråder -Bundy - Morsom,teit og en storposter i SO5 -BigJackW - Kjernekar -looOool - Jenta som er mest aktiv i SO5 -Linn Christin - GamerBabe -Shikaru - Alle de animasjonene hans og grei fyr -Pjokk99 - Jeg eier han (se siggen hans) -Jentene - Trenger alltid de. -SO5 folket - Elsker de Mange andre også. beklager hvis jeg har glemt dere, men disse er i alle fall de som har mye å si her. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jentene på forumet, Hylo, og Bundy Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Psilocybe og Hylo. Gutta boys som spikrer humor og seriøsitet. Er Hylo noen ganger seriøs? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Psilocybe og Hylo. Gutta boys som spikrer humor og seriøsitet. Er Hylo noen ganger seriøs? 6523200[/snapback] Hylo har lagd denne, og bør derfor dekkes med bladgull, etterfulgt av en majestetisk kanoniserig BurTMastA, du bør rulles i tjære og fjær, iføres klovnehatt og forvises til skammekroken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå