Neppe Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Etter den fantastiske irriter tråden trenger vi litt glade tider her. Du skal ikke rose en bruker her, men du skal forklare hvorfor forumet ikke hadde vært det samme uten denne personen, gjerne kom med flere. Kanskje er dette en teit idè, men de som gjør en innsats her fortjener å høre det:) Jeg vil begynne med Darkness| Du er den gir din medlidenhet til alle på forumet, du hjelper de som trenger det, du er svært aktiv i deppe tråden å jeg velger å tro at du har hjulpet mange på denne måten. I tillegg er du en jente (Dame om du vil) som holder oss gutta i sjakk. Du snakker med de som trenger noen å snakke med. Du har alltid seriøse innlegg og alt du skriver har en mening. Du har hjulpet mange Darkness|, forumet hadde ikke vært det samme uten deg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 LarsP. Fordi alle gode forum trenger et godt rasshøl, og du er et av de bedre. Takk <3 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 LarsP. Fordi alle gode forum trenger et godt rasshøl, og du er et av de bedre. Takk <3 6512270[/snapback] Litt mer seriøst da Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Wh1te Morsom og smart fyr Dotten Hva er film foraet uten vår kjære Dotten? Oivind Dahle Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Forumet hadde ikke vært det samme uten... Demonfudge. Kjernekar deluxe! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg må si at forum ikke ville vært det samme uten Simen1 Av hans lange, flotte, informative innlegg lærer jeg alltid noe nytt Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Dotten Hva er film foraet uten vår kjære Dotten? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Bundy. SO ville vært dødskjedelig uten ham. Han er hyggelig og grei, og man kan bestandig snakke med ham om det man føler for. En real fyr. Tomat-Ulf. Tidenes mest sjarmerende gutt. Forlater han forumet, drar sannsynligvis jeg òg. Han er supersøt, snill og kommer med morsomme kommentarer. Seether. Kan ikke forklares, hun er unik. Oivind_Dahle. trenger ikke forklares. We all love yah Oivind! Babethread uten Dahle er ikke Babethread. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Til ttt og Alastor Hvis dere ikke hadde vært her på forumet... Hadde ikke så mange tråder blitt stengt :!: For det der blir jeg sikkert banna^^ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Nei, du store alpakka! Dette hadde jeg ikke forventet. Jeg får bidra litt jeg også da. oivind_dahle Han gir oss latterkule etter latterkule, enten det er frivillig eller ikke frivillig. Her er det en god miks av seriøse og useriøse innlegg. Hans forhold til damer er noe for seg selv (jeg gleder meg til å høre hvordan den spesielle daten hans gikk). Vil tippe at alle gleder seg til Herr Stor I Munnen skal ut på den lille sykkelturen. Etter hvert har vi også fått "hilse" på søte Kåre, som er Øivinds store hjelpemiddel for å sjekke opp Linn-Christin. Uten oivind_dahle hadde forumet vært et kjedelig sted. Øivind, vi er så glade i deg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Forumet, og spesielt PRS-delen hadde ikke vært til å leve med uten Tom Waits for Alice, og våkne fornuftige moderatorer, ingen nevnt og ingen glemt. Tom har en veldig god kombinasjon av erfaring, tålmodighet, klokskap og visdom. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Linn Christin Uten henne hadde nok RPP-tråden vært rimelig kjedelig. Samt at hun har et smukt ytre, som gir meg en god grunn til å stå opp i de tidlige morgentimer. ludacris w00p w00p Endret 18. juli 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 LarsP. Fordi alle gode forum trenger et godt rasshøl, og du er et av de bedre. Takk <3 6512270[/snapback] Litt mer seriøst da 6512286[/snapback] Jeg er dønn seriøs. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Er det lov å nevne seg selv Neida... überGoliath (med forbehold om skrivefeil) har meget god peiling på tv, dvd og han poster mye bra i Video delen på forumet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Oivind_dahle Min helt, min gud. Tiden han var borte føltes som en evighet. LarsP Genuin drittsekk og livsnyter. <3 Anette_ Ingen lyser opp RPP som henne Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Oivind_dahle bidrar med mye til forumet, bl.a. bidrar han stort i Babethread, og lager tråder man ikke bør gå inn på når man er på jobb, eller skole. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Forumet hadde ikke vært det samme uten moderatorene Uten de hadde det vært alt for mange innlegg ang "fanboyisme" EDIT: glemte å forklare Endret 18. juli 2006 av Strife_Cloud Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Forumet hadde ikke vært det samme uten Vegard_ sin ville spamming i OT-Baren, og de morsomme kommentarene hans. Endret 18. juli 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Tom Waits for Alice, som har en smittsom saklighet og som bør være en inspiarsjon for de fleste. LarsP for hans deltagelse i filmforumet og enkle, men geniale, tråder. Han har også opparbeidet seg en kultstatus. Øyvind Dahle fordi han spammer med stil og viser at man trenger ikke ha dårlig samvittighet for å være opphengt i det ytre hos jenter, for ingen slår Dahle Simen1 fordi han har et bredt spekter med kunnskap som han heldigvis deler med oss andre Fredrikrb og steffyboy fordi deres kjærlighet for hverandre viser at man kan møte den rette, selv på et internettforum darkness fordi hun i årevis har holdt ut med prepubertale gutter Psilocybe, fordi han rett og slett bare er barsk og ømfintlig Ueland for hans ustanselige arbeid med å holde forumet i live ATWindsor for hans konstruktive og saklige innlegg TSP for hans entusiasme og trang til å gi tilbakemeldinger på en veldig god måte mrmus (endret nick nå) fordi han rett og slett kommer med sprø, morsomme og fullstendige uforustigbare utspill. En haug med søte jenter (rome, Crazykimmi, Anette_, darkness_, Linn_Christin m.m) som gir håp om at forumet i fremtiden vil bestå av mer en prepubertale guttunger Jarmo for hans nyskaping, entusiasme og engasjement. ubergoliath, vel jeg har bare sansen for det han skriver, aner ikke helt hvorfor Snekker'n og Snorreh for sine ustanselige diskusjoner som gir både fornøyelse og frustrasjon Alastor for all hans hjelp og kompetanse innen kjøp og salg Kebab_Gud fordi han liker mye det samme som meg Jacer grunnet mange fine innlegg i film/tv En haug med brukere i PRS som gir saklige og konstruktive innlegg. Tomat-Ulf fordi har rett og slett er hyggelig og grei. Alle de som tar seg tid til å lage guider og oversikter. Bah, det jeg kom på i farten. Ja og så for alle OT-Baren brukerne som sørger for at spammet holder seg stort sett på et sted Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Uten noen tvil: SteffyBoy. Han har den beste humoren noensinne, og vært eneste innlegg fra ham er geniale. Jeg ble "kjent med han" via tråden hvor man skulle finne ut hva slags legning han hadde, og jeg påtok meg jobben å lese gjennom alle innleggene hans. Det ble ikke alle, men mange. Jeg fikk meg en god del latterkuler der, ja. Han har gode kunnskaper om film, noe som er bra. Han er bergenser, noe som er bra. Han er morsom, noe som er bra. Han er i USA nå, noe som er trist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå