Reddog Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Var på kinoen igår kveld. Ett søk med BT gjorde at jeg fikk opp 9 telefoner som var synlig via Blåtann. Lurte litt på muligheten for å kunne sende en liten beskjed til enkelte over blåtann? Finnes det noen programmer som kan sende tekst til feks nokia, SE osv osv ? Jeg har en Qtek9100 med Windows Mobile. Noen som har tips? Lenke til kommentar
joackim Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Var på kinoen igår kveld. Ett søk med BT gjorde at jeg fikk opp 9 telefoner som var synlig via Blåtann. Lurte litt på muligheten for å kunne sende en liten beskjed til enkelte over blåtann? Finnes det noen programmer som kan sende tekst til feks nokia, SE osv osv ? Jeg har en Qtek9100 med Windows Mobile. Noen som har tips? 6512252[/snapback] Notater skal vel gå, men det kommer ann på hvilket format notatene er i. Nokia har .txt-filer, mens SE har .vnt (?) Men vet ihvertfall at noen SE kan lese nokias notatfiler, men ikke omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå