juul Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Har kikka litt på mobiler en stund nå, og greier ikke helt å bestemme meg. Kriterier: Mp3: Ja. Kamera: Ikke så viktig, men kjekt å ha muligheten. Video: Samme som kamera. E-post: Ja Batteri: Ikke så viktig, lader tlf stort sett hver kveld uansett. Minne: Ikke så viktig, kjøper ekstra minnekort. Kalender: Proff Kommer også til å bruke den til å surfe på internett på laptopen. På forhånd takk! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Vet ikke helt hvordan det er med 6280, men N70 er meget bra. Litt treg innimellom kanskje, men alt i alt en jævlig bra telefonen. Hatt den i et halvt år nå, og elsker den bare mer og mer. Første symbian-telefonen min, og merker hvor deilig det egentlig er. Lenke til kommentar
juul Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Hvordan er Mp3 spilleren på N70 da? Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Har kikka litt på mobiler en stund nå, og greier ikke helt å bestemme meg. Kriterier: Mp3: Ja. Kamera: Ikke så viktig, men kjekt å ha muligheten. Video: Samme som kamera. E-post: Ja Batteri: Ikke så viktig, lader tlf stort sett hver kveld uansett. Minne: Ikke så viktig, kjøper ekstra minnekort. Kalender: Proff Kommer også til å bruke den til å surfe på internett på laptopen. På forhånd takk! 6512156[/snapback] Jeg har SE W810i, og har skrevet litt ytfyllende om den i en annen tråd. Følg denne linken Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hvordan er Mp3 spilleren på N70 da? 6513401[/snapback] Ikke så verst egentlig. Man får en meny med Alle låter, Spillelister, Artister, Album og Nykommere. Bruker stort sett bare Alle låter-funksjonen, ettersom Artister og Album har en tendens til å kategorisere seg litt rart. Får listet opp 50 cent som 6 forskjellige artister. Fordi folk skriver både artistnavn, albumnavn og legger til ekstra tagger osv... i ID3-taggen, så leser musikkprogrammet dem som forskjellige. Men er en grei søkefunksjon for låter også. Ved valg av alle låter søker den kun etter låtnavn, selvom artistnavnet er skrevet først i selve navnet på fila. Litt irriterende innimellom hvis jeg ikke husker navnet på sangen, men bare hva artisten er. Da er det stress å bruke Artist-funksjonen, ettersom jeg da må lete igjennom ørten forskjellige versjoner av samme artist. Men går bra å spille av musikk. Stort sett. Klarer ikke helt alle komprimeringer, og jeg har ikke klart å få lagt inn en eneste Crunk-låt. Vet ikke om det er tilfeldig at alle de låtene jeg har hatt har hatt samme, merkelige komprimering, eller om telefonen rett og slett ikke liler Crunk-musikk. Men oversiktlig avspillingsmeny, med volumjustering og navigasjon. Bedre lyd på N70 enn på w810 også ved høytalerbruk. Er også plass til bilde i musikkspilleren. Enkelte sanger kommer jo med bilde i ID3-taggen. Lenke til kommentar
juul Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Heller mer og mer mot N70 nå. Det med mp3 tag blir ikke noe problem for meg siden jeg redigerer alle før jeg legger de på pc'n. Takker så mye for svar! Er det noen som vet hvor det er billigst å kjøpe i butikk (Ikke nettbutikk siden det haster) uten abonnement? La min forrige tlf på biltaket og kjørte til jobben. Lå ikke der etter endt kjøretur! Da ble det N70, 2990 ,- på Computercity Edit: Skriveleif Edit2: Kjøp Endret 19. juli 2006 av juul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå