pekey Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 hei sann, ny her! jeg vil bare spørre om det er mulig å selge et skjermkort som har stått i PC'en i ca 2 uker på finn.no eller noe? det er et Nvidia Geforce 6800. jeg har nemlig fått ny PC, og som vanlig, når man har kjøpt PC i butikken får man med et helt ok skjermkort. (skjer alltid meg av en eller annen grunn) specs: 2 gig RAM AMD Athlon dual core processor nvidia geforce 6800 (nåværende) er det noe skjermkort dere vil anbefale som matcher resten av systemet mitt? sånn i farta? gjerne link til billigst pris må jo være framtidstrettet. jeg har tenkt litt på nvidia geforce 7800, eller 7900... hva matcher best tror dere? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hvor mye penger har du tenkt å bruke på nytt skjermkort? Lenke til kommentar
pekey Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) tja.... er ikke sikker egentelig, spørs egentelig hvor mye det koster, i forhold til hvor bra det er. hvor mye koster geforce 7800, og 7900? men... hva hadde DERE gjort? dere vet sikkert hundre gangers så mye om data som meg :!: edit: hovedspørsmålet her er både hvor mye jeg får for det brukt, derfor er det i kjøp og salg, og hva jeg burde kjøpe som kan matche den nye datan Endret 18. juli 2006 av pekey Lenke til kommentar
Sindres88 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Jeg ville gått for et 7900gt... https://prisguiden.no/product.php?productId=42524 Tror du kan få rundt 1000 kr for kortet du har nå...Så mellomlegget blir ikke så stort:) Du får jo også bedre 7900gt...(avhenger av hvor mye penger du vil legge i) https://prisguiden.no/product.php?productId=42526 Endret 18. juli 2006 av sindre.sundfar Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 For en nvidia 6800 får han ikke verd mer enn 800,- men siden den er brukt og så må man trekk ned litt også. plus det er sikkert ikke en brand produkt heller .... (merke) Lenke til kommentar
pekey Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 https://prisguiden.no/product.php?p...9158#userReview dette med ny vifte, dårlig driver støtte og støy... mm.... hva vil dette si? og når jeg skal selge det kan det jo hende jeg er heldig, jeg kan juge litt på detaljer og si den bare har vært i maskinen i èn uke. (istedenfor 3) og skryte veldig av det... og få 1000 + for det? det er vel noen der ute som kjøper for den prisen? finn.no/QXL er full av alle slags mennesker u know Lenke til kommentar
Sindres88 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg er rimelig sikker på at det fins folk der ute som er villig til å gi rundt 1000kr... Du kan jo prøve qxl Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 jeg hadde brukt det kortet du har nå i noen månder til... og så oppgradert til dx10 da det kommer.... Lenke til kommentar
pekey Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 men jeg er en idiot så jeg gjør det ikke men har uansett kjøpt geforce 7900 ultra nå TUSEN TAKK, hadde ikke kjøpt dette kortet hadde det ikke vært for dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå