Gå til innhold

Djuice Non Stop og wap, noe skurrer...


Anbefalte innlegg

Er det andre som har opplevd dette? Har fått meg en SE K800, og den har innebygget bloggfunksjon som gjør at man kan sende et bilde fra tlf til sin egen blogg. Dette funker greit, men når jeg var inne på min side på Telenor og sjekka den foreløpige fakturaen, så stod det på wap/gprs at jeg hadde brukt ca 90 kr på 2 uker. 1 bilde på ca 100 kb kan aldri i verden koste så mye, spes når jeg sendte 4 bilder i forrige måned for under 20 kr.

 

Så ringte jeg til Telenor for å spørre, samt be om en spesifisert faktura, og da sier kundebehandleren at han ser jeg har vært inne på bl.a VG wap og surfet en del. Bruker aldri wap jeg, og sa det måtte være en feil. Jeg sjekka til og med wap-loggen på telefonen og det eneste som stod der var tjenesten til bloggen og til SE-hjemmeside (som kommer opp da man kommer borti wap-knappen av og til), ikke noe annet. Så hvordan i all verden kan plutselig Telenor bare finne ut at jeg har vært der og belaste meg for det? Greit nok at det bare er ca 80 kr (om man ser bort ifra bildet jeg har sendt og skal betale for), det er ikke all verden, men synes rett skal være rett uansett. Og skjer det denne måneden skjer det nok igjen, og igjen - og med andre. Så håper de innser sine feil, for jeg har ikke tenkt å betale for noe Telenor gjør feilaktig. Er det noe man kan kreve eller slå i bordet med for dette? Jobber selv i kundeservice, og vet hvor "strenge" og "påståelige" vi må være...

 

Andre som har opplevd dette, eller har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor har ut ifra min erfaring en tendens til å feilfakturere\overfakturere. De greide å overfakturere foreldene mine med 600,- på et par tlf-regninger, det må da virke som de ikke alltid har kontroll med hva kundene faktisk har brukt telefonene sine til.

 

Ei jeg kjenner fikk ei regning på over 500 av telenor mobil, hun kunne ikke skjønne at det stemte og ringte kundeservice.

Henne: "Jeg har fått en regning som ikke kan stemme" oppgav så navnet sitt.

Kundeservice: "Neida, den stemmer helt fint den"

Henne: "Det kan den umulig gjøre siden jeg er og alltid har vært netcom-kunde, jeg har aldri noensinne vært kunde hos telenor."

Kundeservice: "Da beklager vi, se bort ifra den regningen du."

 

Ble litt OT dette, men historiene var ganske lignende det dere har opplevd.

Lenke til kommentar

Jeg ringte tilo slutt til Telenor jeg, og fikk beskjed om at det var trekt småsummer på WAP hele tiden og da jeg sa at jeg aldri var der inne, og at det i tillegg IALLEFALL skal være gratis wap første mnd da man har bundet ab. sitt på nytt, fikk jeg beskjed om at de ville trekke fra 108 kr på neste regning fra dem...

 

Men, jeg kommer til å følge med konstant nå iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...