Scix Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hver gang jeg bader, etter jeg har hoppet, sjekker jeg lommene på shortsen etter mobil, bankkort, osv. Like redd for at jeg hoppet uti med alt sammen, hver gang. Har bare sjedd en gang da, og det var med en Siemens C20. Ikke store tapet, men alikevel har jeg fått uvanen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hver gang jeg bader, etter jeg har hoppet, sjekker jeg lommene på shortsen etter mobil, bankkort, osv. Like redd for at jeg hoppet uti med alt sammen, hver gang. Har bare sjedd en gang da, og det var med en Siemens C20. Ikke store tapet, men alikevel har jeg fått uvanenHadde det ikke vært bedre å sjekke før du hoppet? Lenke til kommentar
Scix Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hver gang jeg bader, etter jeg har hoppet, sjekker jeg lommene på shortsen etter mobil, bankkort, osv. Like redd for at jeg hoppet uti med alt sammen, hver gang. Har bare sjedd en gang da, og det var med en Siemens C20. Ikke store tapet, men alikevel har jeg fått uvanenHadde det ikke vært bedre å sjekke før du hoppet? 6536948[/snapback] hehe, tro meg. Sjekker firefem ganger før også. Det er der tvangshandlingen kommer inn i bildet Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Lolcat is watching you masturbate. Endret 28. november 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 haha! ja..samma her . men jeg biter den ikke av..bare tygger på den . *sitter og "vugger" når jeg er i dype tanker , fikler med ting når jeg kjeder meg,..hmm må gå på de hvite stripene på gangfelt,..MÅ logge meg på msn når jeg skrur på pc'n 6537097[/snapback] Gjør akkurat det samme tingene. Satt og gynget helt villt nå nettopp. Legger ikke merke til at jeg gjør det før det er gått en stund. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Veit ikke heilt...Kommer ikke på noen spesieller, og tror ikke jeg har noen heller.. Eller, jeg må knekke nakken min ganske ofte da...Og fingrene...mer veit jeg ikke om .... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Må alltid ta på høyreskoen før den venstre. Det er vel det eneste. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 når jeg slår på dataen så må jeg åpne firefox først, selvom msn kommer opp av seg selv. første siden jeg må åpne er snaddersia, så kommer blink, bilforumet og diskusjon.no i løpende bånd. derreter kan jeg logge på msn Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Pleier å gjøre ting i rekkefølge når jeg står opp om morgenen. Derfor hater jeg å dele bad med folk. Og så vil jeg helst ikke si noe før det er gått 1 time. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 haha! ja..samma her . men jeg biter den ikke av..bare tygger på den . *sitter og "vugger" når jeg er i dype tanker , fikler med ting når jeg kjeder meg,..hmm må gå på de hvite stripene på gangfelt,..MÅ logge meg på msn når jeg skrur på pc'n 6537097[/snapback] Gjør akkurat det samme tingene. Satt og gynget helt villt nå nettopp. Legger ikke merke til at jeg gjør det før det er gått en stund. 6538997[/snapback] ah! endelig noen som gjør det samme :!: . er litt flaut . men jeg biter vertfall ikke negler Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 på wow er jeg liksom nødt til å hoppe hele tiden 6537097[/snapback] Må jeg også. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 på wow er jeg liksom nødt til å hoppe hele tiden 6537097[/snapback] Må jeg også. 6539708[/snapback] Jeg også :/ Tror det er noe med at man kjeder seg, og at hopping er enkel underholdning (piruetter, sidelengs, i ring, over gnomer, osv.) Jeg går alltid opp å tårn også, uten at jeg vet hvorfor.. "kaaaanskje det er noen på toppen?" Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Pleier også å ta /sniff på folk. Aner ikke hvorfor, har gjort det i de fleste MMO's jeg har spilt. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Mine tvangshandlinger: - Jeg tygger alltid på penner etterhvert, selvom jeg har lovt at jeg ikke skal det. - Jeg går veldig ofte på de mursteinene, platene etc som er parallelle (Jeg mener likt satt opp bare litt etterhverandre) for hverandre i gågater, hvis det er veldig store "plater" må jeg alltid gå helt øverst på dem. Tegning følger med om du ikke forstår - Når jeg skal velge ett random tall hvis jeg f.eks skal ha noe, velger jeg som regel alltid partall eller 5. - Jeg må alltid vri meg i ca 10 forskjellige sove stillinger før jeg sovner, og vender som regel tilbake til den første jeg begynte med. - Jeg knekker som regel alle finger leddene før jeg begynner å spille ett spill. - Jeg har alltid på meg headsettet, selvom jeg 60 % av tiden jeg sitter foran PC'en ikke har noe lyd på. - Det hender jeg også som andre her går til jobb (I min sammenheng, skole) og må skjekke om jeg har låst døra til huset mitt og jeg undrer omtrendt alltid om jeg faktisk har gjort det. Hvordan_jeg_tr_kker.bmp Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hver gang jeg starter pcen, går jeg inn på diskusjon.no 6512178[/snapback] Pussig det der Har samme problemet. 6512182[/snapback] Firefox i Run i registeret, og diskusjon.no som en av oppstartssidene Jeg er også litt sær når det kommer til tall og symmetri. Har jeg f.eks 23 kroner i lomma, kaster jeg gjerne ut ei krone for å få et partall. Sært - jepp. 6514474[/snapback] Jeg synes "fine" tall er bra, altså det som er delelig på 2 eller 5. Det er en bonus om det er delelig på 10, 20 e.l. utover. Ellers er jo tallene i heltallsrekken 2^x fine, som f.eks. 32 eller 1024. Må også kommentere det til noen hver gang klokka er 13:37. Jeg trives også når den er 23:37, av en eller annen grunn. 03:37 vekker ingen spesielle følelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå