Gå til innhold

Har du noen tvangshandlinger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjøre det samme med høyre og venstre siden av kroppen, altså strammer jeg høyre arm, må jeg stramme venstre, kommer jeg borti noe med høyre hånda må jeg ta på den med venstre også...

Gjelder ikke alt av småting da, må ikke ta på samme tingen heller, bare jeg har følelsen av å ha tatt på noe med hver hånd...

Jævlig irriterende til slutt, stramme venstre kjevemuskel, stramme høyre, stramme venstre lår, stramme høyre...Blir rimelig lei det...

6515568[/snapback]

Har samme greiene .. Vennane syns eg er snål :ermm:

Lenke til kommentar
Gjøre det samme med høyre og venstre siden av kroppen, altså strammer jeg høyre arm, må jeg stramme venstre, kommer jeg borti noe med høyre hånda må jeg ta på den med venstre også...

Gjelder ikke alt av småting da, må ikke ta på samme tingen heller, bare jeg har følelsen av å ha tatt på noe med hver hånd...

Jævlig irriterende til slutt, stramme venstre kjevemuskel, stramme høyre, stramme venstre lår, stramme høyre...Blir rimelig lei det...

6515568[/snapback]

Har samme greiene .. Vennane syns eg er snål :ermm:

6515878[/snapback]

Hender jeg også gjør det der :\

Lenke til kommentar

Har og en vane med at eg motseie folk uansett fordi eg syns dei har rett i 80% av tilfella.. Blir ikkje alltid like populær av det men då nokon klaga på noko eller nokon blir eg berre irritert, så irritera eg meg og over at eg skrive nynorsk her på forumet, lika masse betre dialekt men det "passa" liksom ikkje heller og aldri i livet om eg ville skrive bokmål! Ett dilemma som kanskje tilseie litt av kor mange posta eg har :p

Lenke til kommentar
Sjekker baklommen etter lommebok og framlommen etter mobiltelefon veldig ofte når jeg er ute av huset.

Men jeg tror dette kommer av at jeg har mistet nettopp de to tingene så utallig mange ganger før :p

6512492[/snapback]

samme greia med meg.

Og hver gang noen sier ord som lol o.l må jeg rope "fjortiss" til de :D

Lenke til kommentar

Hvor skal jeg begynne?

Når jeg skrur på Pc'en og har kommet til windows skrur jeg altid på Winamp, Firefox og Photoshop I denne rekkefølgen. Hvis det kommer noen programmer i veien som f.eks Firefox før Winamp skrur jeg av opera og Photoshop og skrur det på igjen til jeg får rekkefølgen jeg skal ha. Har jeg noen unødvendige sider oppe på Firefox tar jeg dem bort. Første side skal være hovedsiden. Hvis jeg skal gjøre noe annent som f.eks spille world of warcraft skrur jeg av Photoshop og på wow.

Har også for meg at ting skal ligge rett med et eller annent og ikke skrått eller noe sånt.

Jeg prøver å gå på de hvite stripene på gangfeltene.

Jeg sjekker etter mobilen og nøklene nesten hele tiden.

Jeg føler meg veldig ubekvem hvis jeg ikke har noe som kan vise tiden på meg. Siden

Jeg mistet klokka mi for noen uker siden har jeg gått med mobil hele tiden og tar den opp nesten hele tiden.

Jeg hater oddetall.

Mobilen skal være på venstre side av lommen mens nøklene skal være på høyre side. Hvis jeg har penger på meg går både nøklene og mobilen i venstre lomme mens pengene går i høyre.

Har også den tendens til å trykke på "gå til skrivebord" som oftest som mulig.

Hvis det er noen jeg snakker med på msn så trykker jeg bort chatte vinduet og trykker det på for å gjøre det mer clean.

Endret av Adey
Lenke til kommentar
(.......) Er også veldig opptatt med orden. Ikke orden i virkeligheten, men på PCen. Ting må ligge der de skal ligge osv. Alle MP3ene mine må ha rett tagger og sorteres helt perfekt slik jeg vil ha det, ellers går det helt i surr for meg.

(...)

6514558[/snapback]

Samme her :p

Mobil og lypsyl i venstre, nøkler og penger i høyre og lommebok i høyre baklomme.

Mye mer og, men kommer ikke på så mye mer akkurat nå..

Lenke til kommentar
"Does that make me crazy...-"
No, 'cause crazy people don't know they're crazy.

6515501[/snapback]

hehe, er en sang da :hmm:

Det der med sjekke om du har mobil i lomma er vanskelig å komme over... litt farlig om du kjører moped f.eks men pleier å gå bra :D

Sjakk gulv er også gøy hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...