Even. Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 .:Jeg går aldri på skjøtene på "flisene" i gågater. .:Jeg tar alltid på meg t-skjorte før bukse og sokker på til slutt. .:Gi meg en penn - og jeg vil demontere den, sette den sammen, demontere den, sette den sammen, demontere den... .:Alltid når jeg er på kjøkkenet åpner jeg alltid kjøleskapet, selv om jeg ikke er sulten. .:Det første jeg gjør når jeg slår på pc'en er å gå inn på itunes. Jeg kan ikke "jobbe" uten musikk. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det med å sjekke at jeg fremdeles har mobiltelefon, kort-etui, pass og diverse andre papirer HELE TIDEN har jeg også.. Jeg vet så inderlig godt at jeg la [insert viktig ting here] i ryggsekken/innerlommen, men er nødt til å sjekke. Hvis denne tingen har falt litt ned inni sekken eller forflyttet seg i lommen, så blir det vill oppakning av sekk eller panikkartet slåing på lomme. 6511927[/snapback] Kjenner til det Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Jeg er nødt til å på en eller annen måte huske at jeg gjorde det jeg skulle gjøre, som for eksempel å låse døra. Om jeg ikke husker situasjonen som den hendte er jeg redd for at jeg glemte å låse, og om jeg har mulighet sjekker jeg. Samme her. Dessuten må jeg sjekke at kontakten til radiatoren min sitter ordentlig i stikkontakten før jeg legger meg. Endret 18. juli 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg MÅ ha kortholdern i venstre lomme, snusboksen i høyre. Skal jeg ringe til noen, så taster jeg nummeret, legger på, taster nummeret og ringer. Tror alltid at jeg tastet feil nummer, og må gjøre det på nytt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Er nødt til å holde i fjernkontrolen når jeg ser på TV. Og likavell hvis jeg ser på noe drit bra, så må jeg sjekke alle andre kanaler hva som går der. Ser ikke spesielt mye på TV, så stort problem er det ikke. Endret 18. juli 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Altså, volumet på alt SKAL være partall. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg er også litt sær når det kommer til tall og symmetri. Har jeg f.eks 23 kroner i lomma, kaster jeg gjerne ut ei krone for å få et partall. Sært - jepp. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg gjør ikke det, men oddetal er ekle ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Tvangshandlinger, hvor skal jeg starte? Det jeg tenker mest på er vel "verdisaker" i lommene. Mobil og kortholder må til enhver tid befinne seg i høyrelommen, og jeg kan ikke gå ut før jeg er sikker på at nøklene ligger i venstrelomma. Når jeg er ute pleier jeg alltid føle på lommene at jeg har tingene mine med meg, selv om jeg har joggebukse med glidelås på lommene. Så har vi da høyttalerne mine. Logitech surround-ettellerannet. De bare må stå slik de skal stå, hvis noen dytter borti dem må jeg fikse det med en gang, ingen unntak. Og volumet på PCen må alltid stå på 52% (er det det havner på etter 13 trykk på øk-volum-knappen, liker å justere lyden med høyttalerne istedenfor PCen). Det eneste unntaket er om jeg bruker headset, da må lyden opp til 100% fordi den blir for svak. Tingene mine må også ligge på sine faste plasser. Mobil, lommebok og fjernkontroll skal feks ligge på venstre side av skjermen. Hvis de ikke ligger der kan jeg lete i evigheter og kanskje finne ut at mobilen var i lomma, kjipt. Dusjhodet vårt er også slik at du kan justere hvor hard strålen skal være. På det midterste "punktet" er det liksom et hakk slik at du skal vite at den er på midten. Slår aldri på vannet før den er midtstillt. Gi meg en kulepenn og du er garantert å høre klikkelyder helt til du tar fra meg kulepennen. Sitter også og dirrer med føttene av en eller annen merkelig grunn. Henger meg ofte opp i små, ubetydelige detaljer. Kaster også femtiøringer om jeg har noen, disse tar jo bare opp plass. Er også veldig opptatt med orden. Ikke orden i virkeligheten, men på PCen. Ting må ligge der de skal ligge osv. Alle MP3ene mine må ha rett tagger og sorteres helt perfekt slik jeg vil ha det, ellers går det helt i surr for meg. Jeg er rar ... EDIT: Jøsses, ble en lang post jo. Måtte bare få med meg at jeg ikke kan fordra oddetall jeg heller, fysj! Endret 18. juli 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg må også alltid sjekke om ting ligger i lommene som det skal, lommebok og nøkkler i venstre, mobil og annet tull i høyre. Må ta opp mobilen for å sjekke klokka ol. flere ganger i timen, men om noen spør hva klokka er 5sek etterpå har jeg glemt det, alt skjer helt automatisk uten at jeg tenker over det Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Mobil må alltid vere i høgre lomme, heilt aleine. Nøklar og eventuelle andre småting i venstre lomme. Lommebok i høgre baklomme. Og eg må skjekke regelmessig at dei fortsatt er der. Har eg med meg pass, billettar eller andre viktige ting må eg og dobbel- og trippelskjekke at dei faktisk ligg der eg trudde eg la dei ein gong i blant. Har òg fått det for meg at volumet på PCen skal vere på ca 50% uansett. Resten skal justerast på høgtalarane. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg er nødt til å på en eller annen måte huske at jeg gjorde det jeg skulle gjøre, som for eksempel å låse døra. Om jeg ikke husker situasjonen som den hendte er jeg redd for at jeg glemte å låse, og om jeg har mulighet sjekker jeg. 6512175[/snapback] Det problemet der har jeg og. Jækla irriterende av og til. Hver gang jeg starter pcen, går jeg inn på diskusjon.no 6512178[/snapback] Den der sliter jeg også med Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Dette med mobiler, nøkler og lommebok i spesielle lommer er vel ikke tvangstanker, men mer vaner. Hvis man derimot må sjekke det fem ganger per 30. sekund, blir det tvangstanker. Selv har jeg ingen tvangstanker, bare vaner som går ut på mobilen i høyre lomme, kortmappe og nøkler i venstre. I dusjen vasker jeg meg under høyre arm først, så venstre, i tillegg til den faste rekkefølgen av kroppsdeler. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 "Does that make me crazy...-" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 "Does that make me crazy...-"No, 'cause crazy people don't know they're crazy. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Gjøre det samme med høyre og venstre siden av kroppen, altså strammer jeg høyre arm, må jeg stramme venstre, kommer jeg borti noe med høyre hånda må jeg ta på den med venstre også... Gjelder ikke alt av småting da, må ikke ta på samme tingen heller, bare jeg har følelsen av å ha tatt på noe med hver hånd... Jævlig irriterende til slutt, stramme venstre kjevemuskel, stramme høyre, stramme venstre lår, stramme høyre...Blir rimelig lei det... Dessuten "knekker" jeg venstre håndledd og fot hele tiden, har konstant vondt i leddene pga det... Selfølgelig, alt det tullet med mobil og slik...Føler med dessuten naken uten klokke! Antageligvis mer, kommer ikke på noe nå ^^ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Må ha på meg konfirmasjonsringen til enhver tid, og sitter jeg i et rom med dør _MÅ_ døren være lukket. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Har det med mobilen og kortmappen som er nevnt flere ganger allerede. Blir gal hvis jeg går og hører på musikk og ikke går i takt med musikken. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Altså, volumet på alt SKAL være partall. 6514459[/snapback] Jeg må ha et tall som er delelig på 5, dersom volumtallet tillater det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå