nilshv Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Er det noen som har erfaring fra film24? Jeg har brafilm i dag men er ikke så veldig fornøgd med de. Syns de er trege å sende ut filmer, har kundeservice som stinker sure sokker , er veldig firkanta... Vurderer derfor å gå over til film24 (har hørt litt bra om de), men hva sier dere som har film24. Er de raske å sende ut nye filmer? Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 kan anbefale film24 ja. Hatt det i ca. 2-3 år nå. innen 1-2 dager etter at du har sendt filmer tilbake i posten får du nye. Har ikke hatt noen problemer med de. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Tipper de er litt raskere enn brafilm.com. Har hatt film24, og de er greie de altså! Tar vanligvis 2 dager. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Film24 er MYE raskere til å sende nye filmer. Er du heldig og bor i Oslo kan du i praksis få 3 filmpakker i løpet av en uke, men som regel blir det 2. Brafilm er MYE tregere. Du får kun en - 1 - filmpakke pr. uke uansett hvor du bor. Etter å ha testet systemet vet jeg med sikkerhet at når filmene blir mottatt av Brafilm så VENTER de opptil 3 virkedager før de sender nye. Dette gjør de KUN for å spare porto. Eneste grunnen til at JEG bruker Brafilm for øyeblikket er at de har mange flere serier og bedre utvalg av filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå