The Ghost Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Hamdlevogn Den vannkjølinga kommer jeg til å kjøpe nye deler til ettervært som jeg for råd men må bare ha et komplet sett fra starten av ... Noe jeg burdte endre ? Trenger raskt svar da jeg kommer til å bestille innen 1 times tid ... Endret 18. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Nå er ikke jeg noe særlig stort fan av Thermaltake sine vannkjølingsløsninger. Jeg mener når du først skal ha vannkjøling kjøper du skikkelige saker. (Selvplukk fra Microplex er å anbefale) Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hva med å bytte ut bigwateren med det settet fra crucial som ble testet her for litt siden? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Jeg personlig har stor tro på de nye Tt-settene. Og til halve prisen av Corsair-settet er det jo absolutt verdt det, mener nå jeg. Ny pumpe og ny vannblokk med større slanger, gir meg store forhåpninger. Og den som ikke lærer av sine feil innen produksjon av varer taper i det store og det hele, og dermed bør Tt ha gjort sine forbedringer her og der. Red: byttet litt om på navn.... Endret 19. juli 2006 av baronKanon Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg personlig har stor tro på de nye Tt-settene. Og til halve prisen av Corsair-settet er det jo absolutt verdt det, mener nå jeg. Ny pumpe og ny vannblokk med større slanger, gir meg store forhåpninger. Og den som ikke lærer av sine feil innen produksjon av varer taper i det store og det hele, og dermed bør Tt ha gjort sine forbedringer her og der. Red: byttet litt om på navn.... 6515527[/snapback] Er 735 og 745 settene forbdret på PSdata? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Disse er oppgradert i forhold til det originale Bigwater-settet og SE-versjonen. Det eneste som er likt er fargen på slangene og radiatoren. "Den store Bigwater-tråden" er stort sett for det gamle settet, og det hadde ganske høy feilrate. Men Thermaltake bør lære av sine feil, og da kan dette bli rett så bra Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Disse er oppgradert i forhold til det originale Bigwater-settet og SE-versjonen. Det eneste som er likt er fargen på slangene og radiatoren. "Den store Bigwater-tråden" er stort sett for det gamle settet, og det hadde ganske høy feilrate. Men Thermaltake bør lære av sine feil, og da kan dette bli rett så bra 6523788[/snapback] Så det nye er oppgradert/oppdatert med større slange, kraftigere pumpe, betre blokk?? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Da tar jeg frem teskjeen: 7x5 er oppgradert i forhold til Bigwater. Det er mer eller mindre helt nye sett. HELT annen pumpe og revidert blokk med tykkere slanger. Dette er det gamle (nesten - SE som vises her, har en ekstra vanntank og noe annerledes pumpe): http://www.thermaltake.com/product/Liguid/...cl-w0005-01.asp Dette er det nye: http://www.thermaltake.com/product/Liguid/...75/cl-w0075.asp 7x5 kom i år, BW originalt kom midt i 2004. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Nå er ikke jeg noe særlig stort fan av Thermaltake sine vannkjølingsløsninger. Jeg mener når du først skal ha vannkjøling kjøper du skikkelige saker. (Selvplukk fra Microplex er å anbefale) 6512951[/snapback] Det har jeg ikke råd til nå men kommer til å oppgradere etterhvert så til slutt har jeg 2 vannkjølinger Har dessuten ikke rådt akkurat nå til å håndplukke .... Tenkte på å kjøpe mist econemy men det var utsolgt alt sammen utenom de dyreste så da blei det fra psdata og TT isteden ... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Hva med å bytte ut bigwateren med det settet fra crucial som ble testet her for litt siden? 6512969[/snapback] Fordi jeg vill ha alt inne i pc'n .... Har forestend bestilt nå det ble bare enn annen vann blokk som ikke er i prisguiden men man kan se den på siden til tt og på psdata.no .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå