TST Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Game Informer har sikret seg en eksklusiv sniktitt på et nytt spill fra utviklerne av Hitman og Freedom Fighters. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Bollocks. Jeg vil ha et nytt Freedom Fighters! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Er spent på å sjå kva dei kan få til. Liker Hitman serien ganske godt, men falt aldri for Freedom Fighters. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Jeg og noen kamerater må ha spilt Freedom Fighters hundretalls timer (fireplayer vel og merke). Det er ganske synd at det ikke kommer en oppfølger, men vi slipper iallfall å bli skuffet. Hitman 2 er kjempekult, men resten av serien likte jeg ikke helt Jeg har for øvrig ikke hatt muligheten til å teste det siste spillet i serien ennå. Får se hvordan økonomien utarter seg etter ferien. Hvordan det nye spillet blir, får vi se. Uansett historie, har jeg forhåpninger til dette spillet. Endret 18. juli 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det er ingen som sier at det ikke kommer noen Freedom Fighters oppfølger, så håpet er fortsatt i live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg