b1dik Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg har kun spillt tennis i et par dager og skal ha meg en rackert. Jeg har funnet en svensk side som er ganske billig www.tengo.se. Planen var først å kjøpe denne Wilson NSixOne Tour, samme som fedrer, men er ikke de rackertene beregnet for litt bedre tennis spillere? eller går det helt fint for nybegynnere også? Noen som har noen tips til en bra nybegynner rackert på Tengo sin side? Helst til maks 1300 SEK. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ehh... Nå har ikke jeg så veldig god greie på tennis. Men hvis du er helt nybegynner, så tipper jeg at du ikke trenger en kjempegod racke(r?)t, I alle fall ikke en like god en som Federer. Husk, det er ikke rackerten som bestemmer hvor god en er, men den som bruker den. Hadde jeg vært deg hadde jeg bare dratt til en sportsbutikk og spurt etter en god og rimelig allround-rackert. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Selvom de er beregnet for bedre tennis-spillere går det helt fint å spille med dem for nybegynnere, og da blir man også fortere vant med bedre rackets. Hadde vært fint om du oppga hvor gammel du er, hvor ofte du skal spille, om det bare er for mosjon eller om du skal legge deg i hardtrening og begynner å spille turneringer, ikke veit jeg, men hadde vært utrolig mye bedre om du sa det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Hvis det er sånn at "bedre" rackets veier mer og er mere knotete å håndtere for en som ikke er topptrent i armene, ville jeg ikke gått for det når jeg var helt noob.. Det blir litt som å få tildelt det aller største og tyngste sverdet når du er bitteliten, på en måte. Endret 7. august 2006 av Bitex Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Vil anbefale en av Wilson's Hammer-racketer, liker vekten dems og de har ett godt grep. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Å inn i helvette Prince 03 Silver er god å spille med. Skal kjøpe en sånn, sender Tengo Sport til norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå