fullest.no Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Heisann Noen som har et Linksys PCMCIA WLAN-kort her? Isåfall, er det mulighet for tilkobling av ekstern antenne på dette? Jeg vet det finnes 3-4 forskjellige modeller av PCMCIA WLAN kort fra Linksys, og er interresert i tilbakemeldinger ang. samtlige. På forhånd takk. Endret 18. juli 2006 av loxus Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Hei Du finner informasjonen du trenger på den følgende linken: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c...FVisitorWrapper Litt ned på siden så finner du PCMCIA kortene, men det ser ikke ut til at noen av dem har mulighet til det, i hvert fall ikke ut fra bildene. Har du et mer spesifikt versjonsnummer? Endret 18. juli 2006 av Lomz Lenke til kommentar
fullest.no Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Ingen av bildene på linksys.com viser fra alle vinkler, jeg har selvfølgelig sjekket der selv Som jeg skriver, er jeg interresert i detaljer om samtlige modeller/versjoner. Har selv sjekket "alle" informasjonssider på nettet, og ber nå om hjelp fra folk som faktisk er i besittelse av kortet selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå