YkseN Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 toppfarta aner eg ikkje, men veit godt kor fort eg har hatt den..men det er ikkje noke vi snakker om =) 8410533[/snapback] haha:P førde-gaular? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 toppfarta aner eg ikkje, men veit godt kor fort eg har hatt den..men det er ikkje noke vi snakker om =) 8410533[/snapback] haha:P førde-gaular? 8415190[/snapback] Dokka - Sogndal -Førde:P Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 toppfarta aner eg ikkje, men veit godt kor fort eg har hatt den..men det er ikkje noke vi snakker om =) 8410533[/snapback] haha:P førde-gaular? 8415190[/snapback] Dokka - Sogndal -Førde:P 8415250[/snapback] ikkje då eg var me asso;P gjekk no ikkje akkurat etter fartsgrensa då;P... eller? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 hehe..ifølge køyrecomputer så var det ca 2.7l på mila eller noke sånt.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Tøff T5! 1414141414 8451468[/snapback] takker;) hyggelig med tilbake meldinger=) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Da er 3" Eksos fra turbo bestilt:D kjem på fredag! gleder seg Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kom ikkje på vorspiel på mandag du. Og eg som hadde gleda meg til å sjå nærmare på bilen din Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Kom ikkje på vorspiel på mandag du. Og eg som hadde gleda meg til å sjå nærmare på bilen din 8521118[/snapback] eg skal det altså ? hehe. er ikkje her på mandag. 6-28mai så er eg i nord norge:P så da blir det vanskelig. + eg gammal idiot har køyrt på meg og nekter all skyld Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Snakkar om 30 april... Køyrt på deg? Slike ting er jaggu surt.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Snakkar om 30 april... Køyrt på deg? Slike ting er jaggu surt.. 8527555[/snapback] hehe..eg såg ikkje ordet "ikkje" hehe..ja..veldig kjipt når sånt skjer koster ca 6 lapper å ordne. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 var akkuratt ferdig på jobb, og skulle ha meg ei runde i sentrum, så skjedde det "gøye". stod i eit kryss, og skulle inn på hoved veien, rush trafikk var det, så masse biler. eg såg i alle retninger da eg skulle køyre ut i veien, såg at nermaste bilen låg i den fila som svinger inn, og eg såg at han blinka. eg køyrte ut, og så pang. Resultat: Front fanger pressa mot høgre fra venstre sida av bilen. sprekke i venstre front lykt. list under lykta er litt ødelagt. framskjermer fulgte med fanger, så på venstre side går ikkje panser helt igjen, og på høgre side er det 2-3cm sprekke. men ellers ingen andre skader eller bulker, og bilen er i køyrbar tilstand. bilder: Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) var akkuratt ferdig på jobb, og skulle ha meg ei runde i sentrum, så skjedde det "gøye". stod i eit kryss, og skulle inn på hoved veien, rush trafikk var det, så masse biler. eg såg i alle retninger da eg skulle køyre ut i veien, såg at nermaste bilen låg i den fila som svinger inn, og eg såg at han blinka.eg køyrte ut, og så pang. Resultat: Front fanger pressa mot høgre fra venstre sida av bilen. sprekke i venstre front lykt. list under lykta er litt ødelagt. framskjermer fulgte med fanger, så på venstre side går ikkje panser helt igjen, og på høgre side er det 2-3cm sprekke. men ellers ingen andre skader eller bulker, og bilen er i køyrbar tilstand. eg kjenner den gnomen som ikkje ser og tørr å tilstå Endret 13. mai 2007 av YkseN Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 når og hvilken frontfanger har du tenkt til å kjøpe da? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Virkelig kjedelig når noe slikt skjer. Kjøp en ny og finere fanger? Kompis hadde helt lik bil, rød, helt til han kræsjet i en rundkjøring. Hele bakstillinga på venstre side er ødelagt og skev. Felgen sprakk, og døra ble trøkket gått inn. En luring kom litt fort inn i rundkjøringa, kompisen hadde akkurat kjørt ut. Smalt i venstre side av bilen. Lenke til kommentar
YkseN Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Virkelig kjedelig når noe slikt skjer. Kjøp en ny og finere fanger? Kompis hadde helt lik bil, rød, helt til han kræsjet i en rundkjøring. Hele bakstillinga på venstre side er ødelagt og skev. Felgen sprakk, og døra ble trøkket gått inn. En luring kom litt fort inn i rundkjøringa, kompisen hadde akkurat kjørt ut. Smalt i venstre side av bilen. 8846140[/snapback] davar han vel litt heldig slik att den i møte kommande bilen ikke traff døren der kompisen din satt Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 uff..sånt er vanvittig kjipt. bra det ikkje blei personskader. det blir ny fanger. som har stått på bilen før, heh. overdelen er orginal front, med linser, underdelen er fra calibra Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 mykje som skal gjerast framover. skifte bremser bak, felger skal på oppretting, og få polert alu kanten, samt bærekule og lenk skal skiftast, lykt framme. lakkere ny fanger. og montere på augelokk igjen Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Virkelig kjedelig når noe slikt skjer. Kjøp en ny og finere fanger? Kompis hadde helt lik bil, rød, helt til han kræsjet i en rundkjøring. Hele bakstillinga på venstre side er ødelagt og skev. Felgen sprakk, og døra ble trøkket gått inn. En luring kom litt fort inn i rundkjøringa, kompisen hadde akkurat kjørt ut. Smalt i venstre side av bilen. 8846140[/snapback] davar han vel litt heldig slik att den i møte kommande bilen ikke traff døren der kompisen din satt 8849007[/snapback] Så sant så sant. Bilen fikk en sleng 180grader. mykje som skal gjerast framover. skifte bremser bak, felger skal på oppretting, og få polert alu kanten, samt bærekule og lenk skal skiftast, lykt framme. lakkere ny fanger. og montere på augelokk igjen 8850227[/snapback] Måtte du betale for skaden?, altså var det din skyld? Endret 13. juni 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå