trolok45 Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Hallo...noen.. Jeg har tenkt å skaffe meg ny maskin og da med Pentium 4 prosessor 2.0 GHz.(Vil ikke ha en diskusjon om prosessorer nå). Den skal ha socket 478 og spørsmålet er om jeg skal bruke hovedkort fra ASUS (P4T-E) eller ABIT (TH7 II Raid). Jeg har lest en del tester om Abit sitt kort og de virker meget possitive, men..? Jeg skal i alle tilfeller ha Raid. Noen kommentarer til diss to kortene? Lenke til kommentar
Arachalac Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Jeg ville definitivt gått for ABIT TH7 Raid. Det gikk best ut i test på http://www.anandtech.com sin test av p4 hovedkort. Dette er en meget anerkjent side og når de tester noe så vet de hva de gjør. Jeg ville stolt på dem. Dessuten har jeg hørt mye positivt om dette kortet før. Kjøp derfor ABIT TH7 Raid med god grunn. Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Har selv bestillt ett Abit TH7-II Raid. Håper det svarer til forventningene - slik mitt BE6 gjorde. M.v.h. EE Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Den 2001-09-22 01:26, skrev trolok45:Hallo...noen..Jeg har tenkt å skaffe meg ny maskin og da med Pentium 4 prosessor 2.0 GHz.(Vil ikke ha en diskusjon om prosessorer nå).Den skal ha socket 478 og spørsmålet er om jeg skal bruke hovedkort fra ASUS (P4T-E) eller ABIT (TH7 II Raid).Jeg har lest en del tester om Abit sitt kort og de virker meget possitive, men..?Jeg skal i alle tilfeller ha Raid.Noen kommentarer til diss to kortene? Du bør kanskje i stedet vurdere et av de nye brikkesettene som intel akkurat lanserte. Snekker'n har f. eks. gode erfaringer med et MSI-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå