TomAndre Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 PCen min virker ikke lengre for jeg fikk den nyeste troyan horse.Jeg kan ikke komme inn i bios eller noe p.g.a Data mus og tastatur virker ikke. Vet dere hva som er galt eller hva jeg må kjøpe for å få den til og virke ? PS: Er på broren min sin data. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hmm, clear cmos? Dersom mus og tast ikke virker, finn deg et PS/2 tastatur, dersom du ikke har aktivert for USB tastatur i bios. Formatering pleier vel og hjelpe, finn en annen disk og prøv med. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 PCen min virker ikke lengre for jeg fikk den nyeste troyan horse.Jeg kan ikke komme inn i bios eller noe p.g.a Data mus og tastatur virker ikke. Vet dere hva som er galt eller hva jeg må kjøpe for å få den til og virke ? PS: Er på broren min sin data. 6511461[/snapback] Vennligst ikke rapporter rene supportsaker til moderatorer. mvh jarmo Lenke til kommentar
TomAndre Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Det er ikke mulig med et annet tastatur og jeg har prøvd mange plater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå