Gå til innhold

xbox keyboard, mus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er synd, men da forsvinner noen av hovedforskjellene mellom det å ha konsoll og det å ha PC. Et kjennetegn for konsollene er jo at man har håndkontrollere. Tenk dessuten på hvor urettferdig det ville blitt for de som brukte håndkontrollere i fps-spill som for eksempel Call of Duty 2.

Lenke til kommentar
Det er synd, men da forsvinner noen av hovedforskjellene mellom det å ha konsoll og det å ha PC. Et kjennetegn for konsollene er jo at man har håndkontrollere. Tenk dessuten på hvor urettferdig det ville blitt for de som brukte håndkontrollere i fps-spill som for eksempel Call of Duty 2.

Ærlig talt,,hehe..hvem bryr seg om det...No offense dude..hvis man

kunne brukt keyboard og mus til konsoll så driter man rett og slett i

om det faktisk er folk som bruker håndkontrollere i spillet hvis du f.eks spiller mot de..

Hvorfor gå ned en bakke med sykkelen enn å trille på sykkelen ned bakken.. :D

Lenke til kommentar

Ja jeg forstår hva du prøver å si...Jeg kommer ikke til å kjøpe FPS spill til 360 min,,Da må det være noe skikkelig spesielt..Jeg synes det e tragisk å spille FPS spill med en konsoll håndkontroller...Presisjonen og sånt blir helt på tryne da..synes jeg ihvertfall..Jeg har prøvd mange forskjellige FPS på den vanlige xboxen og PS2 og presisjonen er ikke så god...man blir lett fustrert da..

Så 360 min kommer til å bli brukt til bilspill..Digger bilspill..og spill som Amped 3 og sånne spill.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...