sof Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Heisann, Har på mitt p4b533-V en 2,4 Ghz P4 og 1 Gb minne (Corsair Value). HK'et er utstyrt med 4x AGP port, hvor det idag står et Club3d Radeon 9700pro kort. Helt greit oppsett som duger til det meste (om en i stuslig oppløsning av og til). Spørsmålet er så: Når det nå kommer et X1700 kort for AGP (snart) vil det være noen som helst vits for meg å oppgradere til dette? Maskinen brukes utelukkende til Enemy Territory, CS:S og WOW. (samt andre ting som er mindre grafikkort-avhengig enn spill...) takker og neier for svar :-) sof edit: leifer Endret 18. juli 2006 av sof Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Du vil helt klart få betraktelig bedre grafikkytelse enn du har i dag. Jeg kan ikke se at resten av maskinvaren din skulle blitt en flaskehals for ytelsen heller. Har du litt mer penger å rutte med vil 7800GS gi deg den beste ytelsen det er mulig å få tak i til AGP. Disse koster fra 2300,-. Lenke til kommentar
sof Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Fint, det var svaret jeg håpet på. WoW-kontoen går ut av sommermodus (inaktiv) 13.08, og da skal nytt skjermkort være på plass :-) Fortsatt god sommer! sof Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå