Lurifaksen Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Så litt profft ut. Noen som har det? er det bra? Det var i hvertfall billig!! Hvordan er det i forhold til Logitech sin Desktop optical pakke? (tenker spesielt på musen da) er det noe annen forskjell på PRO og vanlig enn at tastaturet er delt på PRO utgaven? _________________ www.NokiaMobil.tk [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-10-17 19:55 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Ingen som har noe å si om dette keyboardet/musen? _________________ www.NokiaMobil.tk [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-10-18 17:42 ] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det er sexy! Begynnte å tenke på om det er på tide å selge Logitech'en (Cordless itouch pro) og kjøpe mitt første microsoft-produkt... :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 sitter og knotter på det nå.. kjøpte det på telebutikken for 890,- (inkl. mus). litt knotete å skrive på, siden jeg er vant med helt vanlige, rette tastatur, men det er vel en tilvenningssak. tastene er, hm.. myke og gode å knotte på, og lager lite lyd. har brukt ms internet keyboard pro før dette, og dette har noe av de samme funksjonene, pluss en del andre. my documents, my pictures, my music-knapper (på norsk, av alle ting.. urk), mail, media-knapper (play/pause, volum, etc..), messenger (URK!), samt en del andre fiffige greier på f-tastene. musen har jeg ikke giddet å prøve ennå, siden jeg har intellimouse explorer v3. forhåpentligvis kan jeg ha den trådløse ved sengen, så kan jeg muse rundt og sette på filmer når jeg ligger meg nedpå. :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Hmm. Det var egentlig musen jeg lurte mest på. Synes den trådløse optiske til logitech er dårlig. Hvis microsoft sin er bedre tror jeg at jeg slår til på pakken... (får den for 700kr :smile: ) Lenke til kommentar
The man! Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 kjøp den nye mx700 musen fra logitech hvis du vil ha trådløs mus. har hørt at den RoXoR! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Logitech MX700 er bedre enn Microsoft sin trådløse bluetooth mus. Jeg leste en test som jeg så link til på http://www.hardforum.com (nede for øyeblikket, så jeg kan ikke linke) Den var greit å bruke i windows, men til spill og raske bevegelser oppsto det lag. Dette på grunn av at Bluetooth er tregere enn USB. Edit: Her er testen jeg leste: http://hardware.earthweb.com/peri/article/...1482071,00.html [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-10-19 00:02 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå