Gå til innhold

Norske Veiers Tilstand

war2war

Anbefalte innlegg

Den nåværende regjeringen har ivertfall brutt utallige løfter. Selv om jeg er delvis uenig i Frp så mener jeg at de bør få mulighet til å prøve seg, og jeg tror at de er langt mer handlekraftige enn visse andre som har makten nå.

6516258[/snapback]

Jeg synes ikke du bør gi din tillit til et parti som bruker dine skattepenger på massasjestoler, utelandsturer med familien til representantene og drikkevarer til seg selv.

Jeg kan garantere deg at Fremskrittspartiet vil bryte flere løfter enn dagens regjering (som jeg forøvrig ikke støtter) om de kommer i regjering.

Du kan jo tenke deg selv hvor mye du betalte i skatt i fjor? Kanskje var det én massasjestol og et par kasser vin? (i FrPs valuta..)

6518450[/snapback]

Nå bør ikke dette bli for mye snakk om partier og politikk. Den nåværende regjeringen har brudt flere løfter enn noen andre, og det har Frp ikke gjort ennå. Nå skal ikke jeg forsvare det partiet, men poenget var politikken om veiene!

BTW: I fjor hadde jeg ikke inntekt, så 0 kr i skatt fra meg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For øvrig er det veldig vanlig at store og mellomstore bedrifter investerer i en massasjestol til de ansatte. Har med HMS og sykefravær å gjøre.

6519327[/snapback]

I disse bedriftene har vel ikke de ansatte masse over en halv million i årslønn!!

6521224[/snapback]

På min arbeidsplass tjener så å si alle 500 000>

Og vi har massasjestol.

Lenke til kommentar
For øvrig er det veldig vanlig at store og mellomstore bedrifter investerer i en massasjestol til de ansatte. Har med HMS og sykefravær å gjøre.

6519327[/snapback]

I disse bedriftene har vel ikke de ansatte masse over en halv million i årslønn!!

6521224[/snapback]

Og vi har massasjestol.

6532146[/snapback]

Så fint for deg da at du tjener en halv million :)

Vel, at en bedrift kjøper det er jo greit men ikke av mine skattepenger....

Du så liksom ikke forskjellen her du :roll:

Lenke til kommentar
Så fint for deg da at du tjener en halv million  :)

Han sier jo at de aller fleste IKKE gjør det. Lær deg forskjellen på > og < ;)

Vel, at en bedrift kjøper det er jo greit men ikke av mine skattepenger...

At skattepengene går til finansiering av politiske partier må du nok bare leve med. Hvis ikke kan du alltids flytte til Langtvekkistan.

Lenke til kommentar

6519327[/snapback]

6521224[/snapback]

Med denne kommentaren mente jeg selvsagt at de som tjener over en halv million kan kjøpe en massasjestol og at de med "normale" lønninger kanskje var de som trengte det mest.

Og vi har massasjestol.

Derfor tolket jeg kommentaren over som at han tjente over en 500 000 og ikke under for at i det hele tatt at den kommentaren skulle gi mening uten å virkelig se på tegnsettingen.

Uansett... hipp hipp hurra for deg som kan skille "større en" og "mindre en", ser ut som du lager ett nummer ut av det.

At skattepengene går til finansiering av politiske partier må du nok bare leve med. Hvis ikke kan du alltids flytte til Langtvekkistan.

6541785[/snapback]

For det første:

Klarer du ikke å se forskjell på finansiering og drift av politiske partier og innkjøp av massasjestoler, isbitmaskiner etc.

For det andre:

Hvis du bruker ordet finansiering i rette forstand så må jeg si at du tar grundig feil for de forskjellige partiene må klare seg selv så skattepengene mine går ihvertfall ikke til dette, les litt mer om politikk du før du uttaler deg.

Men til den positive delen. Du ser ihvertfall forskjell på < og > :w00t:

Endret av Kameragutten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...