Zappza Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Hei, jeg sitter nå å hører igjennom forskjellige OST, og leter etter en skikkelig trist sang. Den tristeste jeg har hørt hittil er Toshiro Matsuda - Sadness and Sorrow fra Naruto OST 1, den var så trist at jeg faktisk begynte å skrike når jeg så episoden med denne sangen Info om episoden i spoiler. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Sangen brukes i episoden der Sasuke og Naruto slåss på brua. Tror det var på slutten eller midt i sesong 1 Så, hva er din tristeste sang? Bruk gjerne malen: [b][size=4]artist - tittel[/size][/b] Beskrivelse hvorfor den er trist, og i hvilken anime og hvilken episode Hvis du beskriver nærmere, bruk spoiler. Endret 18. juli 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Eg må vel bare si Lilium låta fra Elfen Lied serien. Den kommer i mannlig koret versjon i løpet av serien også. Denne låte er fantastisk,og passer mange av scenen i serien. Og det er trist,det er dystert og det er fantasisk. Våte auger i løpet av den seriens, det er jaggu greitt Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Må si meg enig med Mala, Lilium er ganske trist :/ Fantastisk låt<3 Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei, jeg sitter nå å hører igjennom forskjellige OST, og leter etter en skikkelig trist sang. Den tristeste jeg har hørt hittil er Toshiro Matsuda - Sadness and Sorrow fra Naruto OST 1, den var så trist at jeg faktisk begynte å skrike når jeg så episoden med denne sangen 6510900[/snapback] må si meg enig der, selv om naruto er den eneste anime serien jeg har sett enda da Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Sadness and Sorrow er vitterlig en trist sang, men for min del er det på grunn av det som skjer når den sangen går. For eksempel syns jeg themet til Wolf's Rain er ufattelig trist, siden hele den serien er en tragedie av dimensjoner, i likhet med Grave of The Fireflies.. Catch my drift? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Må hive meg på Sadness and Sorrow jeg også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Aheha!! No klunker Lilium i hodeklokkene her. Fy fader meg for eit vakkert stykke musikk Lenke til kommentar
Menotinsane Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei, jeg sitter nå å hører igjennom forskjellige OST, og leter etter en skikkelig trist sang. Den tristeste jeg har hørt hittil er Toshiro Matsuda - Sadness and Sorrow fra Naruto OST 1, den var så trist at jeg faktisk begynte å skrike når jeg så episoden med denne sangen Info om episoden i spoiler. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Sangen brukes i episoden der Sasuke og Naruto slåss på brua. Tror det var på slutten eller midt i sesong 1 Så, hva er din tristeste sang? Bruk gjerne malen: [b][size=4]artist - tittel[/size][/b] Beskrivelse hvorfor den er trist, og i hvilken anime og hvilken episode Hvis du beskriver nærmere, bruk spoiler. 6510900[/snapback] "Hokage's Funeral" er også ganske trist synes jeg, da.. Sadness and Sorrow er en veldig fin sang(har den på mobilen). Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Sadness & sorrow indeed fra Naruto! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Sadness and Sorrow fra Naruto er rett og slett gåsehud over heile linja Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Slutten på EoE hvor det er filmet fra Japan RL, og Jesu, joy of mans desiring spilles på piano. Sinnsykt bra scene... Lenke til kommentar
akan Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 tror eg må hive meg på lilium altså... var mange triste scener i elfen lied og mye god, passende og trist musikk. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ooshima Michiru - Kyoudai Fra FMA er bare helt fantastisk vakker og trist. Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 will of the heart fra bleach er ganske trist og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå