Gå til innhold

Hvilken OST sang er den tristeste du har hørt?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter nå å hører igjennom forskjellige OST, og leter etter en skikkelig trist sang. Den tristeste jeg har hørt hittil er Toshiro Matsuda - Sadness and Sorrow fra Naruto OST 1, den var så trist at jeg faktisk begynte å skrike når jeg så episoden med denne sangen :cry:

Info om episoden i spoiler.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Sangen brukes i episoden der Sasuke og Naruto slåss på brua. Tror det var på slutten eller midt i sesong 1

Så, hva er din tristeste sang?

Bruk gjerne malen:

[b][size=4]artist - tittel[/size][/b]
Beskrivelse hvorfor den er trist, og i hvilken anime og hvilken episode

Hvis du beskriver nærmere, bruk spoiler.

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg må vel bare si Lilium låta fra Elfen Lied serien. Den kommer i mannlig koret versjon i løpet av serien også. Denne låte er fantastisk,og passer mange av scenen i serien. Og det er trist,det er dystert og det er fantasisk.

Våte auger i løpet av den seriens, det er jaggu greitt :cry:

Lenke til kommentar
Hei, jeg sitter nå å hører igjennom forskjellige OST, og leter etter en skikkelig trist sang. Den tristeste jeg har hørt hittil er Toshiro Matsuda - Sadness and Sorrow fra Naruto OST 1, den var så trist at jeg faktisk begynte å skrike når jeg så episoden med denne sangen :cry:

6510900[/snapback]

må si meg enig der, selv om naruto er den eneste anime serien jeg har sett enda da :p

Lenke til kommentar

Sadness and Sorrow er vitterlig en trist sang, men for min del er det på grunn av det som skjer når den sangen går. For eksempel syns jeg themet til Wolf's Rain er ufattelig trist, siden hele den serien er en tragedie av dimensjoner, i likhet med Grave of The Fireflies.. Catch my drift? :)

Lenke til kommentar

Info om episoden i spoiler.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Sangen brukes i episoden der Sasuke og Naruto slåss på brua. Tror det var på slutten eller midt i sesong 1

Så, hva er din tristeste sang?

Bruk gjerne malen:

[b][size=4]artist - tittel[/size][/b]
Beskrivelse hvorfor den er trist, og i hvilken anime og hvilken episode

Hvis du beskriver nærmere, bruk spoiler.

6510900[/snapback]

"Hokage's Funeral" er også ganske trist synes jeg, da.. Sadness and Sorrow er en veldig fin sang(har den på mobilen).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...