Benbjo Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Trenger noen gode tips til FPS-spill jeg kan gå til anskaffelse av. Ingen vits å svare Half-Life da jeg har spilt det og alle ekspansjonspakkene. Spillet trenger nødvendigvis ikke være nytt, men det må være på PC. Prey har jeg også allerede tenkt på Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hva med Enemy Teritory, det er jo gratis. Basert på Quake 3 motoren, ikke helt det samme som quake 3 men Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Spill du må ha: Quake 4.---------(Selges billig på CDON.com) FEAR.-------------(Selges billig på CDON.com) Far Cry.----------(Selges MEGET billig på CDON.com) Call Of Duty 2.---(Selges billig på CDON.com) Alle disse spillene er meget bra og jeg anbefaler dem på det sterkeste! Edit: Beklager visst det virker som snikreklame for CDON.com,det er bare ment som generell informasjon da disse spillene er billige der..... Endret 18. juli 2006 av naits81 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Quake 4 er jo svakt da. Da er quake 3 bedre i mine øyne. Håper du har en rimelig bra pc Benbjo, Naits stiller litt krav her Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hehehe, Quake 4 enspiller modus er bra(visst man ikke har spillt så mye Quake før),da er det fett,iallefall synes jeg det. Quake 4 Online kan virke litt svakt i forhold til Quake 3 ja,men visst man ikke har spillt Quake 3 før,er Quake 4 godt som gull. Det tar litt tid å venne seg til at Gameplayet i Quake 4 er litt saktere enn Quake 3 i Online delen,fks.at man går saktere og hopper kortere. Jeg hadde ikke spillt så mye Quake før,og ble godt fornøyd med Quake 4,likte Online delen også etter en liten stund med tilvenning. Greia med Quake 4 er at visst man har spillt mye Quake før er det liksom ikke så mye nytt,men har man ikke det så er spillet meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå