CAT-scan Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg har et aldri så lite problem. Når jeg installerer NForce-driverne så vil ikke den sekundære ethernet-kontrolleren virke. Driverne blir ikke installert (men det er ingen problemer med den Nvidia-baserte kontrolleren, det er altså den Marvel-saken som er problemet) Hovedkortet mitt er et ASUS A8N-SLI Premium. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 http://support.asus.com/download/download_...N-SLI%20Premium Hvorfor tror du nVidia-driveren skal innehold Marvel-drivere? Skulle ikke slenge litt Matrox i ATI-driveren mens vi holder på? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Fordi den har gjort det tidligere? Det er mulig det har blitt installert en slags generic driver før, men jeg har aldri lastet ned noen spesifikke drivere til den sekundære ethernet-kontrolleren, og jeg har hatt tre NForce-baserte hovedkort med to ethernet-kontrollere. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Syns det hadde vært veldig rart hvis nVidia skulle inkludere alt mulig rart av drivere til saker som HK-makerne finner på å putte på kortene. Men, driverne jeg linka til fungerte sikkert? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Har ikke testa enda, akkurat stått opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå