dumilum Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei! Jeg er ganske ny på dette temaet, men jeg skyter på! Jeg har tenkt meg å kjøpe et TV-Kort, men shit heller tenkte jeg. Siden vi har parabol hvorfor ikke kjøpe et DVB-S kort? Info: Vi har parabolpakke fra Canal Digital med Conax ting. Thor satelitt Jeg har en PC med vanlig Winwods XP, og meget ny maskinvare Er _LITT_ inforstått i de fleste temaer som sattelittdekoing har å by på. Vi har et Canal Digital kort, mulighet for å kopiere/dele på dette? Problemstilling/Spørsmål: Jeg vil ha et DVB-S kort. Har tittet på dette, hvordan er kvaliteten på det? Er det mulig å skaffe programvare som decoder signalene uten å bruke Card? EVT. Hvor mye penger må jeg putte inn for å få et bra kortbrenningssystem? Hvis jeg kjøper kortbrenner, må jeg også ha leser? Finnes det noen gode norske satelitt/Parabol forum? (Evt. Utenlandske) Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Har lurt på mange av de samme tingene selv, har flere paraboler liggende og skulle gjerne ha fått brukt de til noe fornuftig Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det Pinnacle kortet du linker til har ikke dekoder/kortleser, og er dermed ubrukelig for CD. Tror Hauppauge har noen kort som kan brukes. Du kan finne en del info på MediaPortal: http://wiki.team-mediaportal.com/Supported_TVCards De andre tingene du spør om går jo under begrepet piratvirksomhet, og slikt er ikke gangbart på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå