Gå til innhold

Mister linja i to måneder <3

xD^^

Anbefalte innlegg

Jepp, dette er faktisk ett gledes utbrudd.

Jeg mister linja i to måneder, på grunn av oppussing og ny ISP.

Dette ser jeg positivt på, for da kan jeg prøve å skaffe meg ett liv, i det virkelige livet.

Får også moped, så da får jeg brukt den også!

Når jeg mister linja blir brutt, vet jeg ikke,

men det blir to måneder fra den brytes til jeg får internett igjen. Peace out.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil også ut i det virkelige liv, men det er litt vanskelig å starte assa...

kan ikke du lage en anmeldelse av livet der ute? kanskje litt vanskelig å publisere den uten nett men. jeg savner et godt review av Real Life. hvordan det ser ut, og om jeg trenger solbriller for å øke den grafiske ytelsen til øynene...

Lenke til kommentar
Helt utrolig at dette er et gledesutbrudd, men det er fint at du ser så positivt på det da. Kanskje er det like greit å prøve seg ute i den virkelige verden til en forandring. :p

6529221[/snapback]

Kan vel være litt rart at det er et gledesutbrudd ja, men, for meg tror jeg det blir bra.

RL har dårlig gameplay. *klemme linja si* :love:

6531004[/snapback]

Mulig at jeg kommer til å låne naboens trådløse nett innimellom men. :)

Lenke til kommentar
RL? Eg har høyrd om dette.. Har visst ei SINNSJUK oppløysing, men lite lagringsmogelegheitar..

Godt å sjå at det er fleire som ser positivt på tilværelsen!

6541393[/snapback]

Du tenker på at det er litt vanskelig å bruke quickload?

6543994[/snapback]

Hotkeys funker også dårlig.

Lenke til kommentar
Dude, du kommer aldri til å klare det. Etter 2 uker så sitter du i hjørnet og vugger mens du visker "THERE IS A PLACE CALLED DISKUSJON DOT NO"

6565209[/snapback]

Ingen som har vært på diskusjon.no klarer og overleve i RL. De er alt for vant til å bli matet med spam. Uten sin daglige dose får man abstinenser.

Her er det som skjer.

Punkt 1. Du trives i din nye tilværelse som sosial. I sånn ca en uke.

Punkt 2. Du begynner å kjede deg kraftig og tyr til gaming, i ca 4 dager til.

Punkt 3. Nå som det ikke er gøy å spille lengre begynner du for alvor å få problemer. Du får perioder om dagen der du bare sitter å stirre ut i tomme lufta.

Punkt 4. Det Bundy nevnte kommer nå, der du har lukket deg selv helt inne.

Punkt 5. Nå får du abstinenser og vansker med å kontrolere det du gjør. selvmord er vanlig i denne perioden som kommer ca 3 uker etter mistet nett. Punktene ender som oftest her som sagt, og jeg frykter at det ender her for NorthGarden også, så si forvell mens dere kan.

R.I.P NorthGarden

Lenke til kommentar
Dude, du kommer aldri til å klare det. Etter 2 uker så sitter du i hjørnet og vugger mens du visker "THERE IS A PLACE CALLED DISKUSJON DOT NO"

6565209[/snapback]

Ingen som har vært på diskusjon.no klarer og overleve i RL. De er alt for vant til å bli matet med spam. Uten sin daglige dose får man abstinenser.

Her er det som skjer.

Punkt 1. Du trives i din nye tilværelse som sosial. I sånn ca en uke.

Punkt 2. Du begynner å kjede deg kraftig og tyr til gaming, i ca 4 dager til.

Punkt 3. Nå som det ikke er gøy å spille lengre begynner du for alvor å få problemer. Du får perioder om dagen der du bare sitter å stirre ut i tomme lufta.

Punkt 4. Det Bundy nevnte kommer nå, der du har lukket deg selv helt inne.

Punkt 5. Nå får du abstinenser og vansker med å kontrolere det du gjør. selvmord er vanlig i denne perioden som kommer ca 3 uker etter mistet nett. Punktene ender som oftest her som sagt, og jeg frykter at det ender her for NorthGarden også, så si forvell mens dere kan.

R.I.P NorthGarden

6570604[/snapback]

Du glemte et punkt, nemlig

Punkt 4,5. Det er ved dette stadiet du leter febrilsk etter nettverksignaler i alle kotter og skap som finnes i huset. Dette ender som oftes med en varm pils fra kjøleskapet, som ikke lenger virker

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor dette er et gledesutbrudd. Du kunne vel ha holdt deg unna internett selv om du har tilgang til det ?

6575099[/snapback]

Klarer ikke vet du ;)

*Nynne på svake mennesker*

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Gjelder meg selv også, jeg har kjørt rundt for å finne internett tidligere...selv i Oslo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...