Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Har kjøpt meg en Cd spiller ...

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en nokså gammel modell av en sony . Er litt usikker på helt hva slags cd spiller men , jeg mangler den pluggen som går bakfra som har med strøm / høytalere osv. Finner jeg sånt på biltema eller lignene?

Skal også muligens montere Forsterker og Sub. Sub'n er på ca 500W pr stk og skal ha 2 stk av dem. Trenger jeg da og ha et ekstra batteri baki?

Har litt lite spenning på det som står i bilen føler jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neida, strengt tatt trenger du ikke ett ekstra batteri siden du skal ha anlegg. Men om du kjører en japansk bil med orginalt batteri kan det være en fordel å bytte til ett litt kraftigere tørt batteri.

6512153[/snapback]

Kjører Volvo 340 Gl 89 modell ^^

Lenke til kommentar
Spørs hva du mener. Henger det ledninger utfra spilleren, eller er det kun et hull baki spilleren hvor en skal putte inn en plugg?

6510291[/snapback]

Bare en hull til en plugg...

6510596[/snapback]

Hvordan ser det hullet ut? Vet du hva en DIN-plugg er? Enten har den et hull som passer til en DIN-plugg, eller så må du få fatt i en plugg som passer. Da foreslår jeg at du tar kontakt med den du har kjøpt den av, og spør om han har den, eller hører med en Sony-forhandler eller andre som selger bilstereo.

Lenke til kommentar
Neida, strengt tatt trenger du ikke ett ekstra batteri siden du skal ha anlegg. Men om du kjører en japansk bil med orginalt batteri kan det være en fordel å bytte til ett litt kraftigere tørt batteri.

6512153[/snapback]

Kjører Volvo 340 Gl 89 modell ^^

6516215[/snapback]

Om batteriet er gammelt kan det hende det er på tide å bytte det ut med ett bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...