Gå til innhold

skrekk film? noen sikkelig gode?

hansol123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ultravold på vorspiel ja, høres ikke verst ut. ;) Så du likte ikke filmen? Jeg synes den hadde akkurat den effekten en sånn film skal ha på et menneske. Det var rett og slett ekkelt å se på. Jeg er lettskremt av natur, hopper i taket så fort hunden vår slipper en fis, så filmen skremte meg til tider også.

Jeg hadde ikke så høye forventninger til filmen, så den overraska egentlig meg positivt. Men smaken er som baken - delt i to.

Lenke til kommentar
Er også fan av The Amityville Horror klassikerene. Den nye var ikke skit den heller ;) håper eg har vært noe til hjelp.

6510691[/snapback]

Ny innspillingen av The Amityville Horror må være noe av det kjedeligste jeg har sett. Setter den på lik linje med The Boogeyman, og det sier sitt om filmen.

Edit: Må si jeg var litt skeptisk til å se The Descent etter å ha sett makkverket The Cave noen dager tidligere, så for meg samme løpingen rundt i trange grotter uten å få se eller forstå hva som var etter folka. Men den overrasket stort, og hadde scener som man husker på og humrer av i ettertid.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Spesielt scenen der den ene dama må stå helt i ro for ikke å bli oppdaget, og blir tvunget til å se på at venninna blir rivet istykker, og spist opp av hulemonstrene gjennom nattsyn-modusen på videokameraet. Herlig groteskt!

Men igjen, som i mange andre skrekkfilmer, så manglet det logikk og en endelig konklusjon på det hele.

F.eks hva hulemonstrene var, hvor de kom fra, hvorfor de var der osv
Endret av Tobe__
Lenke til kommentar

kan for all del skjønner hvor din kommentar til min kommentar kommer ifra. likte bare begynnelsen der

hun lille jenten henger fra taket. det var et stykke kunst. minnet meg om vakten som henger fra buret med innsiden på utsiden i silence of the lambs. man ser ikke det ofte no lenger.
Det gjorde filmen severdig i min mening, men absolutt ikke en god film, men som sagt... ikke skit heller. De gammle er mye bedre.
Lenke til kommentar

The Night Of The Living Dead(obs ikke særlig skummel), Stephen Kings IT(dette er forøvrig den eneste grøsseren jeg har blitt virkelig skremt av :thumbup: ), The Shining, Sleepy Hollow, og selfølgelig klassikeren fra Carpenter The Thing:)

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Synes Villmark er en ganske grei grøsser, plus at det er norsk film på noe av sitt beste.. Den siste halvtimen blir litt dårlig, men stemningen er utrolig bra gjennom filmen.. Man tenker hvertfall to ganger når man ser en kis i rød kjole som løper mellom trærne neste gang man er ute på skogstur i skumringen.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...