IcedInsanity Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Er med i ett online spill som heter Darkthrone..hvordan kan eg lage ett forum der medlemene i min allianse kan logge seg inn og starte tråder osv? Eg har ikke anelse hvordan eg gjør det..kan noen være så snill å hjelpe meg? Endret 18. juli 2006 av Diesel1 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Last ned Vanilla Forums Skaff deg en hostingplass med php og mySQL, også legger du inn forumet der. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 ingenting som funker med Dreamweaver eller? Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Skaff deg gratis webhotell hos frac.dk og last ned phpbb og last opp på din ftp server. Du kan ikke "fikse" noe i dreamweaver med mindre du vil programmere ditt eget forum Og du virker nok ikke desverre som den typen som vil få til det med en gang. I så fall får du lære deg litt php og mysql i noen år før du får det til ^^ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 www.phpbb88.com er en grei side. Adressen blir da www.phpbb88.com/"ditt forumnavn" Merk: Dette er ikke reklamefritt men gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå