larsemannen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Maskinen min starter ikke når jeg trykker som sagt i emne tittel. Har akkurat motat den i deler fra komplett å skrudd den sammen. veldig frustrerende at den ikke starter da dette er min første selvbygde maskin. tror d er noe problemer med selve bryteren ellerde små ledningene som er håpløse å få plasert i HK til f.eks på knapp leds i front osv. så trenger hjelp noen som har noen ideer?..foresten lyser det en grønn lampe i HK som betyr stand by i følge manualen. hjelp væææærså snill Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 er nok power ledningene som er feilplassert. finn ut hva hovedkortet ditt heter, søk på google og finn en tegning over hovedkortet der det er forklart hvor ledningene til av/på knapp. reset knapp ol. skal festes. har hatt lignende problem før. Lenke til kommentar
larsemannen Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 har asus m2n32sli dx....nesten ingen bilder:( Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 har det samme problemet, alle vifter og psu starter i 2 sek, så stopper den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det grønne lyset indikerer at systemet er klart til å kjørast i gang, tilsvarande det raude lyset på ein TV. Det skal stå forklart i manualen kor dei forskjellige pluggane skal plasserast, ikkje alltid like lett å finne, men det står. Får du det ikkje til kan du alltids finne manualen på nett, slenge inn ein link her så me kan sjå på saken. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 det er bare å flytte cmos pinen så starter maskinen opp Lenke til kommentar
larsemannen Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) det er bare å flytte cmos pinen så starter maskinen opp 6518269[/snapback] cmos ? erd den lillefnutten du kan settepå 2 plasser? Endret 21. juli 2006 av larsemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå