fbassbassbass Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Håhå, kjøpte Anthems i går, og vi har en ny favoritt Denne skiva har Ihsahn perfekt growl på, og helt nydelig clean. Det er ikke noen kjedelig sanger heller. Steike, må gå å høre mer. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Når det kommer til metall-band generelt, er det ingen som slår Emperor for min del. Det har selvfølgelig mye med å gjøre at jeg hørte dem på rett tid (hvilket vil si rundt 00-01, når jeg var 14-15 år). Før jeg oppdaga Emperor hadde jeg hørt endel på Dimmu og Satyricon, og trodde selvfølgelig at det var så bra som man fikk BM... Men så kjøpte jeg alle Emperor albumene, og ble frelst. Og selv om jeg har oppdaget mye musikk siden da, står Emperor fremdeles høyt på lista. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Emperor er bra, ingen tvil på det! Men synes de har tapt seg litt på det nyere materiellet. Digger In the Nightside Eclipse og er enig med at det er noen av de beste black metal albummene men jeg setter personlig orginal versjonen av Stormblåst over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå