fishlake Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Jeg vurderer å kjøpe ny bærbar, men hater viftestøy. Risikerer jeg at viften står på hele tiden om jeg kjøper en Acer Travelmate 3282 med Dual Core og ATI X1400 skjermkort? Edit: endret emnetittel og rettet skrivefeil Endret 18. juli 2006 av fishlake Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg har en Acer TM 8204 med Dual Core og Ati X1600. Den bråker ikke i det hele tatt. Ofte når jeg går inn på rommet, lurer jeg på om PCen er på i det hele tatt. Min bror har en HPC med Pentium M (Centrino) prosessor, og den bråker mye mer. Har installert Notebook Hardware Control på min. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Det er forskjell fra modell til modell når det gjelder støy. Noen kan støye ganske mye, mens andre kan være svært stillegående. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Kommer mye mer an på hvordan kjøleløsningen er laget enn hvor mye maskinvaren yter. Noen heatpipes leder varme bedre enn andre, og noen vifter støyer mindre enn andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå