Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Tror faktisk jeg hadde vært damn så aktiv! Mitt sjulte fotballtalent hadde sett dagens lys Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Jeg hadde sikkert mistet kontakt med mange av vennene mine. Er liksom på msn vi holder kontakten! He he Edit: Kanskje litt overdrevet Endret 17. august 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Jeg har en grei deal med foreldrene mine fram til jul. Lite bruk av PC fram til jul betyr bil på attenårsdagen min. Det involverer automatisk mer tid på skole og annet. Det er hva jeg kaller "an offer you can't refuse". Derfor har jeg vært en del inaktiv. RL eier. Endret 17. august 2006 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Uten pc? Surfet tekst tv Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Livet uten data? Hadde vel vært deilig... Laidback. Bruker vel 5-6 timer i løpet av døgnet i kontakt med data(maskiner). Fått noe ut av livet (Uten TV også da?) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg tror jeg faktisk ville klart meg bedre uten dama, selv om det er hun som har spilt på U17 i fotball Lenke til kommentar
sixx Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 startet med LSD å forestllt meg ting i stedet? hmmm....eller glodd masse på tv, syklet mer, vært sosial, sovet mer, spist sunnere, vært mer med dama, startet med glasssmelting...med andre ord, d går ikke å leve uten pcen Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hvorfor kan ikke folka som mener de for det mye bedre uten pc bare slutte å sitte på pcen? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Jeg hadde nok trent en god del mer. Hadde nok også hatt et par flere venner, og kanskje til og med kjæreste (ehh, yeah right)... Men hadde også hatt mye dårligere musikksmak, ettersom jeg aldri hadde oppdaget mange av de geniale bandene jeg har oppdaget gjennom internett. Edit: Nei faen gløm det, hadde endt opp som sofagris 2k. Endret 17. august 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå