Gå til innhold

Livet uten data

Erik B.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville sannsynligvis ha blitt invitert ut på fester og happenings mye oftere enn jeg blir nå.

Jeg tror også at de jeg er venner med nå, ville husket meg mye bedre,

og at de ville vært vennene mine mye lenger enn de kommer til.

Ville nok også hatt et mye bedre sosialt liv, mye større sosialt nettverk og ville kanskje ikke vært så sjenert.

Tror nesten det hadde vært bedre jeg - mye bedre. <3

6510269[/snapback]

Du kan jo alltids ta en pause i en måned eller noe slikt for å se om alt virkelig blir bedre.. Gi pcen til en venn og si du ikke skal ha dem tilbake på en måned!

Lenke til kommentar

Som sagt; hadde det aldri eksistert hadde det ikke vært noe å savne.. Så hadde gått hard(ere) på heimkoket og jeg hadde vært mer ute.

MEN, dersom pc hadde forsvunnet nå, så hadde jeg krepert! Var på ferie med familien, dvs. lillesøster og mor hos onkeln min. Det var hverken tv eller data der og været sugde. Jeg dro hjem alene etter 3 dager.

Lenke til kommentar
Som sagt; hadde det aldri eksistert hadde det ikke vært noe å savne.. Så hadde gått hard(ere) på heimkoket og jeg hadde vært mer ute.

MEN, dersom pc hadde forsvunnet nå, så hadde jeg krepert! Var på ferie med familien, dvs. lillesøster og mor hos onkeln min. Det var hverken tv eller data der og været sugde. Jeg dro hjem alene etter 3 dager.

6510930[/snapback]

Hmm, du bør kanskje ha ferie som jeg har. Jeg har ferie bort fra familien jeg bor med. De reiste til søstren min (10 år eldre) 1 uke før meg (til Bergen), og dro når jeg kom. Så møtes vi for et par dager i Oslo da vi ikke gidder en to ukers familieferie. Her er det internett, tv og alt man trenger (Telenor da :nei: ).

På tråden:

Ville nok hatt et bedre liv, mer motivering til skolearbeid, vært 40 kg lettere, bedre tenner pga mindre cola, hatt penn og papir på meg :ohmy: og... Hatt et bedre liv.

Lenke til kommentar

Kreemt, på 80 tallet før jeg fikk min første pc så klarte jeg faktisk å overleve. De gikk i fotball, diverse andre klubbvirksomhet, bøker og mye film. Men når jeg fikk min første pc i 1990 så var jeg solgt:

Skaffet meg også modem og så på nakne damer som hadde sex for første gang :p

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg hadde en periode hvor jeg satt MASSE på dataen og spilte CS med venner og sånt. Vi satt "hver" kveld og spillte pcw'r osv.. til slutt forstod jeg at det var ikke sånn jeg ville ha det, så jeg sluttet med cs. Like etter gikk pc'n kaputt og vips! jeg var uten pc! DEt var det beste som kunne hendt meg! Jeg begynnte lese bøker igjen, Det var herlig!

Jeg haddde på en måte blitt glad om datamskinene forsvant :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...