ZenCo Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Superman returns har vist seg å være en stor suksess hittil, og jeg mener også det! Superman er omtalt som barnefilm og barnslig for ungdom viser det seg. Hva mener dere, Er Superman undervurdert? Filmen er fylt av gode effekter, bra action og geniale detaljer sier anmeldere... Jeg sier: JA, Superman er underskrytt... Hva med deg? Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg er nok ikke enig, men filmsmaken er så forskjellig fra person til person. Viste du foresten at bulen på supermanns underbokse er redusert digitalt for å ikke støte det amerikanske publikum? Go usa! Foresten ikke en dårlig film, bare ikke så heftig bra heller, anbefaler nok Pirates of the Caribbean i stedet om noen spør meg om en film å se på kino. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Går filmen på kino nå? Trodde det var en stund til den kom jeg Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Går filmen på kino nå? Trodde det var en stund til den kom jeg 6509171[/snapback] Ordinær kino release i norge 28.07.06 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Supermann var sterkt undervurdert av Lex Luthor. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Superman er muligens nedskrytt pga. det har vel ikke vært laget noen god film om han siden 80-tallet (?) Batman og Spider-Man kom jo i tiden etterpå og har kanskje tatt fra Superman glansen. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Supermann var sterkt undervurdert av Lex Luthor. 6509262[/snapback] hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå