Spielhaug Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg klarte det kunststykket å klikke på feil fil når jeg skulle installere programvare til min k800i. Med den følge at s-whdm (eller noe sånt), samt modemtjenestene ikke ble riktig installert. Men hvordan får jeg fjernet disse og erstattet de med riktige drivere? (For øvrig et sant mareritt første gangen jeg plugga i k800i via USB. Det var jo minst 10 forskjellige tjenester og enheter som skulle installeres, og ingen ble funnet automatisk... ) Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg klarte det kunststykket å klikke på feil fil når jeg skulle installere programvare til min k800i. Med den følge at s-whdm (eller noe sånt), samt modemtjenestene ikke ble riktig installert. Men hvordan får jeg fjernet disse og erstattet de med riktige drivere? (For øvrig et sant mareritt første gangen jeg plugga i k800i via USB. Det var jo minst 10 forskjellige tjenester og enheter som skulle installeres, og ingen ble funnet automatisk... ) 6509074[/snapback] Plugg i telefonen igjen, vent til alle drivere har lastet inn (ja, til og med den som er feil). Så høyreklikker du på "My Computer", velg "Manage", også går du til "Device Manager". Der leter du deg frem til driveren du installerte feil, høyreklikker på den det gjelder, og klikker "Update Driver". Da får du de samme valgene du fikk første gang du satt i kabelen til telefonen om igjen. Og velg riktige .inf-filer nå da Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 eller sett i cd`n og tlf men først cd`n. så tar du når tlf er koblet til å installer dem automatisk eller velg fra en bestemt plassering så fra flyttbare disker/ cd`r da klarer den å finne dem riktige. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå