joax Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 drev å spilte musikk istad så skulle jeg flytte på høytalern så jeg tok av høyttaler kabelen så kom jeg nær kabinete med kabelen så pcen slo seg av.. når jeg skulle slå på pcen så kommer det bare masse farger på skjermen nå hva kan ha skjedd? Lenke til kommentar
Enzo1590 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 drev å spilte musikk istad så skulle jeg flytte på høytalern så jeg tok av høyttaler kabelen så kom jeg nær kabinete med kabelen så pcen slo seg av.. når jeg skulle slå på pcen så kommer det bare masse farger på skjermen nå hva kan ha skjedd? 6509028[/snapback] Har nok skjedd en kortslutning. Tipper det er skjermkortet som har tatt kvelden, får håpe det ikke er flere komponenter. Har du mulighet til å teste med et annet skjermkort. KAN jo også være selve skjermen, men det tviler jeg på. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei Det er nok skjermkortet som har fått en støkk på et vis. Sjekk at kabelen står ordentlig i og at viften på det går rundt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Bruker du CRT skjerm? Den gammeldagse klumpete typen? Isåfall .prøv degaus (Demagnetiser) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå