Spielhaug Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 I helgen fikk mitt Canon S70 Powershot seg et ublidt møte med et glass tyrkisk pepper. Linsen var uttrukket og det ble mye kliss på både objektiv og på kamerahus. Jeg fikk ut batteriet i en fart av frykt for kortslutning, men jeg mistenker at det har kommet seg noe kliss inn i selve kameraet. Det er jo ikke bra... Så, derfor, er det noen som kan anbefale et sted jeg kan få renset kameraet? Kameraet er litt over 1år gammelt Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 I helgen fikk mitt Canon S70 Powershot seg et ublidt møte med et glass tyrkisk pepper. Linsen var uttrukket og det ble mye kliss på både objektiv og på kamerahus. Jeg fikk ut batteriet i en fart av frykt for kortslutning, men jeg mistenker at det har kommet seg noe kliss inn i selve kameraet. Det er jo ikke bra... Så, derfor, er det noen som kan anbefale et sted jeg kan få renset kameraet? Kameraet er litt over 1år gammelt 6508966[/snapback] http://www.serviceproffen.no Men det kan fort koste mer enn ett nytt kamera. Spesielt hvis det stå på da det ble badet med den sukkerholdige væsken. Sukker leder strøm og muligheten for små søte tyrkiske overløpere (les: kortslutninger) kan skape et elektronisk vrak. Og all finmekanikken (lukker, blnder og fokus) som må slepe rundt på den seige massen. Det selges mye nye kameraer etter alle de "ville" albanske rødvinsaftene og grisefestene hos Antonio på Grand Canaria. Lenke til kommentar
Spielhaug Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Ok, sjekka linken. 300kr for prisoverslag + porto. Dersom prisen overstiger nytt kamera, da er det vel bare å bruke kameraet til det dør av seg selv. Irriterende da jeg har undervannshus som bare passer S60/70 og det ser ikke ut som om de selger S70 lenger Damn You Tyrker! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ok, sjekka linken. 300kr for prisoverslag + porto. Dersom prisen overstiger nytt kamera, da er det vel bare å bruke kameraet til det dør av seg selv. Irriterende da jeg har undervannshus som bare passer S60/70 og det ser ikke ut som om de selger S70 lenger Damn You Tyrker! 6509582[/snapback] S80 er vel omtrent samme størrelsen tror jeg, mulig undervannshuset passer til S80 også. Lenke til kommentar
mwm Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ok, sjekka linken. 300kr for prisoverslag + porto. Dersom prisen overstiger nytt kamera, da er det vel bare å bruke kameraet til det dør av seg selv. Irriterende da jeg har undervannshus som bare passer S60/70 og det ser ikke ut som om de selger S70 lenger Damn You Tyrker! 6509582[/snapback] Du skulle hatt undervannshuset på når du tok med kameraet på fest Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 S80 er vel omtrent samme størrelsen tror jeg, mulig undervannshuset passer til S80 også.6509821[/snapback] Knapper, skjermer og utforming er litt annerledes. Det er derfor lite sannsynlig at uv-huset til S60 og S70 (som var helt like hverandre) vil passe S80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå